1

Eftersom detta inte är en säljes-annons utan mer utav en intressekoll så testar jag att posta här, anser någon att det är fel så flytta gärna tråden...  ICQ/ab

Jag har nämligen en bekant som äger en Cherry-picker, den är orange och är i grund och botten en late Bay, exakt årsmodell har ingen aning om...
Den är i relativt bra skick, sliten (patina?  ICQ/ad ) men beskonad från större rostangrepp (inga hål)  ICQ/ae
Den funkar, likaså kranen/skyliften!

Finns det något intresse för dessa gamla vagnar? Skulle det finnas det så kan jag köpa och sedan sälja den, tänker inte köpa på mig den för att ha stående och samla damm  ICQ/ad

Bilder undrar säkert dom flesta... Ja, det finns inga! Gubben vet inte vad dator betyder... Dessutom står den på fastlandet, så jag har ingen möjlighet att åka dit och fota  ICQ/ae

Fridens liljor!

Kan inte mycket...

2

Hur högt kommer man med skyliften?
Vad talar vi för pengar?

PS
Skickade ett PM till dig föurt som jag inte fått svar på

Nytt mob nr...

3

Inte den blekaste!? Någon mer lärd typ kan säkert fylla i  ICQ/ae
Har ingen aning om vad man kan begära för pengar för en sån, lite dåligt med bilar att jämföra med  ICQ/ag

Hmm.. Har inte varit inne här, men har heller inte fått något?  ICQ/ae

Kan inte mycket...

4

Klart det är intressant..finns ingen i närheten som kan ta bilder? ICQ/an

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

5

Denna som står här Nicklas ?

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

6

Jag är intresserad, säg ett pris!

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

7

Självklart är det den som står i OBO, det gissar då jag med rumpan iallafall, rätta mig gärna om jag har fel!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

8

Då måste jag tyvärr meddela att det INTE är den i Ockelbo  ICQ/ab

Kan inte mycket...

9

Det står en på ön också, bortanför Sjonhem!

T2 -78 skolbuss ombyggd till pop top camper

T1 Panelbuss -63 (status=vrak)
T1 -64 (status=något mindre vrak än panelen..)
MKP Petit -63 husvagn

10

Det vet jag också  ICQ/ad

Kan inte mycket...

11

Okidoki.... mja... svårt att göra affärer med karln med cherryn tyvärr..
Har pratat med honom många gånger... men han bara muttrar ICQ/ad

12

Lite lätt då  ICQ/ad Som "tur" var för min del, var han bekant med min morfar, så efter lite tjattrande så var han väldigt medgörlig  Default/lol
Han pekade t.o.m ut vart det stod en riktigt rutten split  ICQ/ae

Kan inte mycket...

13

Det var ju bra de ICQ/ab köp den Cherryn då !

14

Nej, nej  ICQ/ab Vet om en annan ju, betydligt fräschare  ICQ/ae Men vill inte ha någon själv, säljer isf ICQ/ad

Kan inte mycket...

15

NickeNyfiken skrev:

Nej, nej  ICQ/ab Vet om en annan ju, betydligt fräschare  ICQ/ae Men vill inte ha någon själv, säljer isf ICQ/ad

äh.. köpa in för att tjäna pengar ? Bättre & behålla den & glida runt på träffar med ju !  ICQ/ad

16

Extra knäcka som körsbärs plockare.. ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(