Hur fasen fäster man bagageräcket i luftgallret? Kroken är ju inblandad... 
Den svarta slangen på kroken har jag satt dit för att den inte skulle skava... kanske kan vara bra att veta så den inte leder in någon på fel spår. 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur funkar denna fästanordningen till cykel/lasträcke?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur fasen fäster man bagageräcket i luftgallret? Kroken är ju inblandad... 
Den svarta slangen på kroken har jag satt dit för att den inte skulle skava... kanske kan vara bra att veta så den inte leder in någon på fel spår. 

Men det syns ju på bilden lr
Har aldrig sett en men om det är ett hål högst upp så trä igenom kroken framifrån en bit in, stoppa in den i gallret vrid och lås det runt röret sen om det finns yttligare låsningar syns ju inte förutom att skaftet har ringmärken efter låsskruvar
En sådan vore ju intressant 
Nej på bilden har jag bara fäst det där nere inte där uppe ... jag får inte riktigt till det nämligen.
Det känns som om kroken ska gå runt röret som fäster mot gallret och "T:et" ligga bakom gallret men det funkar inte riktigt. 
jag har ett likadant lasträcke och jag tyckte dendär kroken var så rapplig så jag gjorde om den.....kan ta ett kort sen så får du se.....
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur funkar denna fästanordningen till cykel/lasträcke?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.