Sidder i borås, nogen der vil drikke?
Du....jag hade gärna svingat några goa öl med dig nu....synd du inte kom till Nässjö ikväll.......skål på dig i alla fall !!!!
Finns några goa pubar nere vid ån i stan.....vet att någon heter Bränneriet....skitbra ställe !!
Ha en grymt bra helg....välkommen till mig när som helst annars !!
Är på Grand hotell i stan . Just nu äter jag, men Forsöker da bränneriet
tack for tips... Hade en avtale i dag som inte ble till något
men jag tålar dricka ensam 
ursäkta om jag har fel nu men är de inte Fan-Fest?!?!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=7283
visserligen börjar de i morrn men de är väl fullt där nere nu verkar de som på Facebook 
Jo självklart... Jag är bara tidigt ute... Och idag skal jag dricka...
Idag ble bra... Picked up av 2 tjejar på hotell baren 
Idag ble bra... Picked up av 2 tjejar på hotell baren

Å du är säker på att det var tjejer? 
Hmm... Ja... Tror jag... Får se senere Idag 
En dansk är väl exotiskt i Borås. Snyggt jobbat!
Kommer du ihåg att vi snackade om min gamla oval som var till salu nu igen, den blåa som Henrik i blaeserbanden köpte av mig. Låg väll på vw nettet men jag hittar den inte. Kul att träffa dig, kul att du gillade våra lokala ostkorvar 
Självklart, och super ostekorv:) här har du linket på bilen. Och tack for en trevlig dag...
http://vwnettet.dk/topic/179944
Ja tack själv. Detta är den enda bilden jag har kvar från när bilen var min. Henrik sålde av allt roligt och gjorde den tråkig tycker jag.
Kanske jag kan fråga Henrik om han har kort på den ifrån da han köpte den...
jag har ett kort när lars visar sin fina styrka från fanfest !
trevligt att råkas !
Kanske jag kan fråga Henrik om han har kort på den ifrån da han köpte den...
Ja absolut, det hade varit kul. Jag har ju dom som han tog efter han lackade om den.
jag har ett kort när lars visar sin fina styrka från fanfest !
![]()
trevligt att råkas !
Låtar inte bra det her 
kimboow skrev:jag har ett kort när lars visar sin fina styrka från fanfest !
![]()
trevligt att råkas !
Låtar inte bra det her
äsch så farligt var det inte 
Men va fan Lars, varför stannade du inte på Grand? Det var ju 30+ kväll och då brukar det vara ett djävla röj
Eller så kunde du ju ringt vi satt ju och undrade var du var, skit samma vi hade djälvligt skoj på lördagsnatten i alla fall 
bilder kommer på fb 
Så långt verkar jag inte tänka:/ men allt ble ju bra, och lördagen var ju skitbra. Jag är på igjen nästa år. Kanske jag skal forsöke inte och bruke så mycket pengar på druk:) men det var alla pengarne värd. Har en ny date, så skal till borås inom snart igjen. Så fixar vi en trip på något värdshus/bar