Gul split eller bay med svarta inslag (såg den på lååååångt håll så jag är lite osäker
) i Bollnäs igår runt 16 tiden kanske?
Och till sommaren ska jag åka vwbuss
Det är säkert 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gul split eller bay med svarta inslag (såg den på lååååångt håll så jag är lite osäker
) i Bollnäs igår runt 16 tiden kanske?
Det är säkert 
Norells Early Bay! Såg den själv i dag! En gammal trotjänare! 
Östra Förstadsgatan 100 m från Slussplan i riktning mot Värnhem igår tor kl 15-16 möts en grön VW buss bay o en bubbla i var sin riktning.
Inte ofta man ser det i Malmö. Det är min son som refererar så det finns inte så mycket mer signalemang.
det stog en t3 ticher här på gatan innan idag ,röe och fin 
Vi mötte en callooker i Bålsta med ljus limegrön och vit lack. Med teardrops och sidospegel i droplisten.
En beige låg notch med takräcke i lidköping idag, en familj med två barn i barnstolar i baksätet.
Kan tänka mej att den du såg hör hemma i Mariestad. Kommer då fan inte på vad herrn heter här på forumet
Såg en fin orginal bubbla, röd och runt årsmodell -65 utanför Falköping imorse
Livar alltid upp med luftkylt när man åker långt o bara ser tråkiga nya bilar 
Såg denna i julita nog ett projekt men nog snart klar 
Måste vara rejält snabb med det regnummret...
S
Såg en röd/vit splitbuss vid återvinningen Östberga i lördags. Kanske Lollo som rastar vagnen?
Såg en ruskigt fin grön -53 cab utanför Pizzerian i Rimbo idag , kanske är de nån som hänger här som känner igen den ?
Såg en röd/vit splitbuss vid återvinningen Östberga i lördags. Kanske Lollo som rastar vagnen?
Kan va den spliten jag visade bilder på. Isåfall ere lollo!
Gul latbay camping buss spottad vid bjurhovda motet i Västerås.
Såg en till 59'a bredvid den jag såg förut (inlägg 108) i Veda idag. Verkar växa på trän där 
...eller inte. Men jag såg den slumrande medlemmen "Hansson" bakom klagumursdisken på JULA i Hyllinge.
http://boxerville.se/forum/profile.php?id=154
En sänkt blå bubbla med soltak åkte runt i Uppsala idag! nån som känner igen sig? 
En sänkt blå bubbla med soltak åkte runt i Uppsala idag! nån som känner igen sig?

Såg en vit bay med popup i Barsebäck ikväll.
Det lite märkliga var att han passerade två splitbussar( ca 30m från huvudvägen) utan att köra förbi och titta. Har man en gammal buss så borde man väl. Intressera sig för andra likasinnade?
En vit 62'a typ1 på parkeringen mittemot Backmarks i Sundsvall.
En röd högerstyrd typ1 ca 68'a i Härnösand idag.
EN TYP 1 SOLTAK 54 AKC 731 PÅ RINGVÄGEN SÖDER
Det var jag på väg till Eskilstuna. Hittade en jättefin väg från Södertälje förbi Nykvarn (gott kaffe), Mariefred och vidare nästan ända fram till Etuna.
Rekommenderas varmt om man inte vill mata mil på motorvägen med 30hk utan istället öppna soltaket och njuta!
Hyffsat många bilar i borås av ngn anledning 
Det var jag på väg till Eskilstuna. Hittade en jättefin väg från Södertälje förbi Nykvarn (gott kaffe), Mariefred och vidare nästan ända fram till Etuna.
Rekommenderas varmt om man inte vill mata mil på motorvägen med 30hk utan istället öppna soltaket och njuta!
Jag är på!
Early bay gled förbi resecentrum i Växjö för en stund sen, såg ut att vara mattsvart men det var mörkt också 
Typ 1 vit/beige cab 66a?
america kofångare. Sörby/Gävle idag.
Sidor Föregående 1 … 4 5 6 7 8 … 20 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld Carspotting 2012
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.