Som ovan undrar jag vilken färg mattsatsen ska ha och även bagage/bakom ryggstödet.
Enligt VW color chart ska mattan var svart, bagage /bakom ryggstöd grått stämmer detta?
Letat på Up North, hittar inget som passar.
stenis
orust
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Inredning & Interiör » Agave lackerad bubbla, vilken färg på mattsats/bagage/bakom ryggstöd?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Som ovan undrar jag vilken färg mattsatsen ska ha och även bagage/bakom ryggstödet.
Enligt VW color chart ska mattan var svart, bagage /bakom ryggstöd grått stämmer detta?
Letat på Up North, hittar inget som passar.
stenis
orust
Letar du efter en mattsats kan jag varmt rekommendera Himmelservice => http://www.himmelservice.de/english/home.html
Efter att kikat runt en hel del verkar de vara en av få leverantörer som genomgående levererar kvalitet! Jag har själv köpt en komplett mattsats och innertak till min -60:a från dem som skall monteras under veckan.
De har även referenslistor och kunde i alla fall i mitt fall direkt hänvisa till rätt färg och kvalitet.
Företaget ligger i Hamburg och är vana att skicka till Sverige (även om jag hämtade mina grejor hos dem då jag ändå var i närheten)
Mvh,
// Calle
Min agavegröna 1957:a har brunbeige mattor och jag tror det är samma färg i bakre bagageutrymmet.

Så här ser min original -57 agave gröna ut inne, kanske kan det vara till hjälp.
Lycka till med mattsatsen..

Behöver du fler bilder så säg bara till.
MVH
Andreas
Mycket fin bil, Andreas.
Sorry för OT.
/ P
Har försökt komma i kontakt med firman, men datan vägrar använda Emailadressen.
Suck, får försöka en annan dag.
stenis
orust
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Inredning & Interiör » Agave lackerad bubbla, vilken färg på mattsats/bagage/bakom ryggstöd?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.