Allt är faktiskt borta nu,fläktkåpan sitter på min nylackade 1915 och framrutan
och kofångaren sitter på Zwittern. Men jag ångrar lite att den skrotades ner 
kanske inte passar i denna tråden men gick förbi en röd ghia med vitt tak, 60a, stående södra stockholms förorter, såg jäkligt fin ut i plåten och originalinredning, lite noppiga stötfångare, gammal skatteuggla, såg inte "övergiven" ut men vem parkerar en ghia utomhus såhärårs? Man fasar om den är lämnad åt sitt öde, enligt polaren som bor där så har han sett den stående där ett tag, men han är ej VW intresserad så han sa att han inte sett den röra på sig men att han hade för sig den bara stod på sommarn ej vintern. Är det nån på forumet som vet om den är övergiven eller om den brukas av någon? Ska försöka söka på numret.
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
super bild på porschen
den skulle du göra plancher av o sälja till porsche dårar o till mig,skulle passa perfekt på min vägg 
"Södra Stockholms förorter" var ju en rätt vid beskrivning, typ "jag såg en bil i Halland". Om man vill kan man ju se Södertälje som en söderförort även om jag förstår att du drog gränsen tidigare än så. Bor själv i söderförort men har aldrig sett ngn övergiven Ghia.
om den nu är övergiven vill man ju inte nån ska nypa den, en orörd rostfri 60 ghia växer inte på träd, men jag har nog med projekt nu... just nu hänger jag inte i södertälje om dagarna eftersom jag är pappaledig... utanför tullarna står den, men inte långt utanför...
står på en bakgata som är återvändsgränd så nog inte många som passerar per bil där... men måste vara 100tals som bor där som ser den varje dag...
dålig bild, utan regnr... 
kan ju bara inte vara övergiven, men man vet ju aldrig...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
om den nu är övergiven vill man ju inte nån ska nypa den, en orörd rostfri 60 ghia växer inte på träd, men jag har nog med projekt nu... just nu hänger jag inte i södertälje om dagarna eftersom jag är pappaledig... utanför tullarna står den, men inte långt utanför...
står på en bakgata som är återvändsgränd så nog inte många som passerar per bil där... men måste vara 100tals som bor där som ser den varje dag...
Hej Johan!
Jag har plockat hem typskylten ifrån skillingaryd. Du kan maila mig
med info om ghian . 
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
282 2011-03-11 16:14:17 Senaste redigerad av Hollywood Vampire (2011-03-11 16:14:55)
Fick mig en liten skrotsafari i Mars solen!
Brunnen Baja! Fast det mesta av Baja delarna är intakta!
Ganska fräsch om än bucklig 65-66:a (vet ej)
En bucklig, rostig Bay
Trött Typ Tre
Hollywood, är det i Stigtomta?
Bränns det ifall jag säger Alphyddan?? 
In America you drive on the parkway and park on the driveway...
Nej, hollywood ligger i Californien 
Hollywood, är det i Stigtomta?
Haha! Om så väl vore, skulle vara nära till Sunset Strip då! ;-)
Men yes, det är Stigtomta som svar på din fråga.
Det var av farbrorn som bor utanför skroten som jag köpte min 58' RATLOOKER av. Tyvärr hann jag aldrig gå in på bilskroten, så ni får gärna posta mer från den! 
kul att du hittat hit, sista bilden är sjukt snygg
ps. har du funderat på vad du ska ha för grejorna som jag kikade på
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Hittat på nettet...
290 2011-03-16 22:25:34 Senaste redigerad av Erco (2011-03-16 22:27:13)
Här kommer lite bilder från helgens safari

Bay 68 med camping inredning och riktigt frisk

Dubbelhytts SJ bay
dubbel hytten måste ju vara värd att rädda
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Schyssta Bayar Erco ! Är det något du har planer på att dra hem ?
Båda bilarna kommer att dras hem.
Börjar med orange färgade SJ dubbelhytten 
Hör av dig om du vill sälja någon av dom längre fram speciellt Dubbelhytten 
Två gamla bilder jag hittade.
En panelbuss i form av en jaktkoja som jag och en kompis en gång rensade på allt som gick att skruva loss.

En -54 i en "väglös by" mitt i ingenstans.

Fint ! Jag la bussen som som skrivbord direkt ! 
Glöm inte spaden...

Fint ! Jag la bussen som som skrivbord direkt !
Har de två bilderna och en till utskrivna och en fin ekram runt dem ovanför sängen 
Johan W skrev:kul att du hittat hit, sista bilden är sjukt snygg
![]()
Hej Johan! Ja den sista bilden funderar jag själv att göra en förstoring på & ha på väggen eller varför inte en fototapet,
tänkte återvända nu till våren o ta lite fler fina bilder på skönhetenAng delarna så tar vi det på mailen.
Synd bara att du fått med en annan "spekulant" på bilden.
Fota i solsken är skitsvårt.
Mvh P-I
FolkaHasse skrev:Johan W skrev:kul att du hittat hit, sista bilden är sjukt snygg
![]()
Hej Johan! Ja den sista bilden funderar jag själv att göra en förstoring på & ha på väggen eller varför inte en fototapet,
tänkte återvända nu till våren o ta lite fler fina bilder på skönhetenAng delarna så tar vi det på mailen.
Synd bara att du fått med en annan "spekulant" på bilden.
Mvh P-I
Om det är mig du menar så är jag inte intresserad av så där nya bilar

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage