26

Men åhhhh ja jobbar ju hela nästa helg. Kan vi inte ta helgen efter de. Då kan säkert hasse oxå plus att ja kan höra me Peder och några andra som inte hänger här på boxer. Kan vi inte boka lör lr söndag. Ja är på som fan då!!!

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

27

OK, 26 eller 27: e maj då. Hinner nästan bli sommar! Ska vi avvakta att bestämma dag tills vi vet mer om vädret? Iofs finns det lokal att sitta i men det är trevligare om solen skiner.

28

Ja men vi kan väl hålla helgen öppen men vi siktar in på den. Kanske att dom har öppnat nere i hamnen så radar vi där. Ja kan komma förbi och hämta dig om du vill de.

Ragtop 60 No name

29

Träffas lördag lr söndag?

Ragtop 60 No name

30

På söndag ska jag bygga järnväg. Ser ut att bli bra väder hela helgen. Hur många är intresserade?
Jag rev och satte ihop frambromsarna igår på pick-up: en. Försöker hinna med bak ikväll men att få besiktningstid är ett skämt. Ligger på om återbud.
Vart? Blir det hamnen och jag får ihop pickisen dyker jag upp. Annars kan ni komma förbi mig efteråt för fika. Så kan jag dra ut något intressant ur gömmorna att rada upp.

31

Jobbar på söndag snickrar garage på lördag men nån timme kan jag släppa spik pistolen

32

Ja de tycker ja du kan göra hasse. Lördag kl 14?

Ragtop 60 No name

33

Det sket sig med bromsarna bak. Trots 3/4"-spärrskaft med långt rör så lossade inte muttrarna bak. Gasen var oxå slut. Inga hjul för mig i helgen.

34

Ahhh fan va synd. Men då kommer 2 biffiga killar och hjälper dig i helgen. Vilken adress är de du bor på då?

Ragtop 60 No name

35

Ändrade planer.jobbar både lördag och söndag ICQ/am ledig fredag och spikar garage.vet inte hur länge på lördag men troligen hela jävla dagen  ICQ/am  ICQ/am

36

Meeeeen va de ska va omöjligt då. Mells driven in i fj-100 på onsdag då vid väder? Ja åker hur som.

Ragtop 60 No name

37

Ja det kör vi på.endast begravning godtas som frånvaro skäl ICQ/ad

38

Tja, ska vi prova nästa helg istället?

39

Räknas Bålsta in? Samma riknr:-)

bugnbus.se

40 Senaste redigerad av leguanen (2012-05-25 11:35:32)

Ja ja klarT att de gör de Bosse. Nästa lördag kl 13.00 nere i hamnen sammlas vi. Dom dom kan komma kommer.

Ragtop 60 No name

41

Jo, fler fordon blir bättre. Jag antar att det inte blir trångt precis!
Lördagen den 2: a då.

MATS

42

Ja absolut. Alla är välkomna. Ja såg en vit karman ghia idag och en blå 70+ cab bubbla. Även sett att de har stått en raggtop 65 på fjärilsstigen. Nån som vet vilka de kan vara?

Ragtop 60 No name

43

Var är alla?

44

Ja de kan man fan undra.

Ragtop 60 No name

45

Det var ju stört omöjligt att få till någon sorts regionsträff förra gången. Nu får jag besök från Eskilstuna lördag 31: a Maj som vill se och klämma lite på buss. Så varför inte köra en samling då? Spikat datum, kom eller var fyrkantig som amerikanarna säger. Regionen kan vi se som milsvid, det finns mycket plats för att parkera bilar.
Hör av dig om du tänker komma så kan jag fixa korvgrillning. Plats finns både ute inne om det skulle regna. PM: a för adress till vägbeskrivning.
Så vårmönstring 11:00 lördag 31: maj, inget velande om tid och plats!

46

Bor i Kungsängen, så det är väl inte alltför lång bort?
Använder mig av Enköping som "Bussgodscentral" så ev samfrakter med bussgods funkar ICQ/ab

Ni får gärna hojta till om det händer nått i Enköpingstrakten ICQ/ab

Går det att missförstå... då är jag på.

47

Å fan ja kommer. Givet  ICQ/ag

Ragtop 60 No name

48

Jag bor ju i e-tuna, inte så långt bort!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

49

Kungsängen och Eskilstuna är ju nästgårds. I alla fall för en norrlänning som mig.

50

Försöker komma .. tar med Ragtopen den enda bilen som rullar för tillfället!

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]