1

Är det någon som ska till till gärdet morgon (Lördag 12e Maj) ? Och vet nån vilken tid som gäller?

Deluxe Bay 1977 & Type 1 1965
'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson

2

Börjar väl vid 9? Titta bugruns hemsida.

Jag kanske kommer om vädret är bra... har ingen vattenkyld vagn så det är inte jätteintressant för mig men kul att titta.

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

3

Kollade men såg ingen tid ICQ/ab

'If you're gonna do something, do it well and leave something witchy' - Charlie Manson

4 Senaste redigerad av Wompa (2012-05-11 17:57:56)

Det är bara följa det här

TIDER FÖR PICKNICK 2012

Det finns inga fasta tider för händelser under picknicken, utan de flesta kommer och stannar så länge de har tid. De första brukar vara på plats vid 10-tiden och vid 15 brukar de flesta dra sig hemåt, som senast.  Flest bilar och fikasugna människor brukar vara på Gärdet ca kl 11-14. Det är förstås väderberoende också.

Ju tidigare desto bättre plats för VWn ICQ/ab

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

5

Åh fan då har det uppdaterats ICQ/ab Tackar!  ICQ/ab

6

Ja är där runt 9!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

7

Brukar vara ett par vattenskadade men övervägande luftkylt.
Som tidigare frågats så brukar ca kl.10-14 vara tiden som gäller
Kommer om inte regnet öser ner, men just nu ser det ut som det skullle kunna bli uppehåll på dagen.  ICQ/ag

8

Jag kommer nog vid 10 tiden, ser ut som det blir skapligt väder mitt på dagen.

//Göran

Bubbla -62

9

Vilka bilar kommer ni med?

Jag tar med Ebba. Min fontanaGrau 66a!

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

10

Kommer jag så blir det i 65a Bubblan eftersom bayen e mitt i sänknings processen

11

var de nån där? regnade och det verkade som cirkusen inte var där som den brukade när jag kollade innan plus att jag inte tagit fram bubblan ur vinterförvar, vi åkte förbi gärdet senare på eftermiddagen för att gå på junibacken med dottern istället...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

12

Det tråkiga vädret gjorde att jag hoppade över det.

13

Jo det regnade och blåste småspik, men det var en trevlig träff ändå. Nu är det ett helt år kvar till Gärdet 2013. Det var  en salig blandning utav typ 1,2 och3:or. Vann gjorde en original grön/blå typ 1á från 1957 och sen blev det ett spontant nyinstiftat pris för längst färdväg, en finsk VW-broder från Tavastehus/Finland var den lycklige.

"Världen är full med tappade sugar"

14

Alltid trevligt med vwträffar ICQ/ab
Här är några bilder ifrån träffen! inte den bästa kvaliten men men...såg mkt rött  ICQ/af
http://i46.tinypic.com/1owwnq.jpg
http://i49.tinypic.com/2zdyptk.jpg
http://i45.tinypic.com/351s2nn.jpg