1

Har ni skrapat en trisslott och fått upp 2 lika av "högvinsterna"? Man tänker inför sista skrapet, att nu dj.....
Lite av den känslan fick jag idag, när jag bytte till mig en dubbelhyttare Bay av en garagekompis. Jag är snickare och det enda han ville ha i byte var en 20mm plyfaskiva. Jag vet inte årsmodell eller så mycket om skicket, men vad kan egentligen gå fel. Den var iallafall körd för inte så många år sedan och undanställd för att dom har en enkelhytt som dom fortfarande kör flis med på bondsågen dom har. Flaket var för kort på dubbelhytten. Nu går jag bara som en värpsjuk höna och väntar på att snön ska tina bort så jag kan hämta den. Bilder kommer var så säkra.

2

det var ju inte helt fel ICQ/ag

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3

Nej, för jag tror inte att dom ställde ner den för att den var slut, utan för att dom behövde längre flak. Enkelhytten kör dom ju fortfarande flis på. Kanske att jag kan köpa en japspickis och ge dom i byte mot den med. Vi får se. Jag vet om flera olika pickisar här i trakten som fortfarande används. T.O.M en firma som kör en tidig BAY enkelhytt i dagligt bruk. Jag får nog ut med kameran när det blir vår.