26

Kalle skrev:

Bayhögtakaren såg ju enormt trevlig ut. Om man inte redan haft fullt i garaget och haft peng över hade man ju slagit till direkt!

Lycka till med försäljningen.

Tack! det gör faktiskt lite ont att sälja den... Men jag har som mål att komma ner i sju vw Default/lol

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

27

opec skrev:
vwestin skrev:
opec skrev:

splitten står inte på hjul, rullbar? måste taket bytas eller går det laga finns det papper på den? synd det är långt till gotland för att göra ett besök och ta sig en titt  ICQ/ag

Ingen framvagn, taket måste bytas o inga papper... Bilen är nog såld redan... Men det här var så roligt så jag säljer en till ICQ/ag den står på hjul väldigt frisk under men karossen är en katastrof. Fronten och taket måste bytas, inga rutor och någon har roat sig med en yxa runt hela bussen Default/yikes
Jag tar bilder i morgon!

Den lät ligga i en helt annan prisklass ICQ/ad den silvriga eller vad det är för färg som står brevid den gröna? ICQ/ae

Jo, den är silver (bland annat) ICQ/ab  vi får se vad det blir för pengar...

28

Du Westin, skulle vi inte sätta nåt av de där split-chassina under Norrgatt-panelen vilken vinter som helst?  ICQ/ad

Ladda kaffebryggaren så är jag på!

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

29

Hella skrev:

Du Westin, skulle vi inte sätta nåt av de där split-chassina under Norrgatt-panelen vilken vinter som helst?  ICQ/ad

Ladda kaffebryggaren så är jag på!

Det är stor risk att jag tar det där som ett löfte ICQ/ag
Jag är på städhumör och det finns ju ny grön plåt att köpa ICQ/ab

30

vwestin skrev:

Det är stor risk att jag tar det där som ett löfte ICQ/ag
Jag är på städhumör och det finns ju ny grön plåt att köpa ICQ/ab

Det låter bra, grovjobb är kul! Det är när man kommer till "Blå Soltaks-nivå" som det är trögare att komma ut i garaget... Default/lol

Städa inte bort för mycket bara, ett komplett grönt chassi kostar nog rätt mycket mer än 5000:-...  ICQ/ad

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

31

Mkt intresserad av högtaksbussen. Hör av dig ICQ/ab

32

haha är det en EPA traktor?  ICQ/ae

33

Yxbuss såld!

34

Is the green one sold? ICQ/ad

35

Vilka bussar har du kvar nu?
Är intresserad av högtaks westfalian.

[img]http://www.vw-mplate.com/mplate2-17364.png[/img]

Janne Lindgren Åmål/Oslo
Bay med dubbla sidodörrar och automat -77

36

I första inlägget står det att alla är sålda.