Gillar inte Jan-Jörgen skrev att han har ett IKA-kort som han dessutom har tömt.
3 2012-05-09 03:25:07 Senaste redigerad av vwrob (2012-05-09 03:26:40)
tack för tipset, man har ju blivit helt insnöad på detta forum så man ha glömt att annat existerar 
inloggad igen, 15 feb 2011 sen senaste inlägget, va inte så länge sedan då iaf !!
Ska vi förklara den tråden som preskriberad, så man kan få reda på sanningen bakom den fantastiska berättelsen? Eller är det en hemlighet som trådskaparen kommer att ta med sig i graven? 
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Hahaha ... kul läsning. Men du Schteffe Pe, vet du var Janne håller till numera? Jag har aldrig lyckats hitta honom!?
Gillblad, jodå! Jag träffade han i fjällvärlden för ca tre veckor sen, argare än aldrig förr.... Bitter, surmulen men ändå som mysig.... Bråkar visst som mest med Vattenfall numera, vilket säkert är en lättnad för frun.... Nämnde nånting om att dyka upp på Wheels i Umeå i sommar.... Densomleverfar.se
hum haha rolig läsning möjligen är SteffeP & Janne P samma person !? 

Haha nej faktiskt inte!
Tack för att du delade denna länk. Gjorde så jag överlevde en föreläsning med förlösning och komplikationer hos den gravida kvinnan. 5 sidor rolig läsning var det här.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
För att klargöra lite för er som inte känner steffe så är det iaf såhär han ser ut till vardags.

Sen hittade jag lite överaskande honom på listan över de 40 rikaste på planeten. (Lustigt att det var just 40 då just den siffran verkar ha nåt samband med karln att göra)

Grym på PS du Johanna!
Ja att rita röda pilar är inte min starka sida.
den där bilden e ju en keeper 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Men vem är på plats 13 då?

Här verkade Janne och den där Olof hålla igång ett tag, men det är ett tag sedan.
Jo, dom hängde ju där ibland...... Vet dock inte var nån av dom är idag när det gäller surfandet.