1

Några som tänkt åka i år?
Inte jätte sugen själv för tillfället men är vädret fint och man får barnvakt så kanske...  ICQ/ae

2

Jag kommer att åka upp dock inte med bussen då den inte e klar.

Bay buss-74, Vento Vr6 -92, Passat V6 Syncro -99, Caddy skåp -06
Event/shopansvarig VWPC.se

3

Kl 0900 på Fredagen styr jag mot Mantorp. Förtrupperna åker upp på Torsdag ( hoppas nu inte sondis super bort tältet  Default/lol  )

4

Har siktet inställt på Classic istället då det ger mer, Golfar (som jag inte har något emot annars) kan jag se på ICA maxi...

Man skall varken tro, tycka eller tänka, man skall kunna, veta och förstå

VW Limousine 1954, VW Karmann Ghia cab 1963, Chevrolet Parkwood 1961, VW Passat Variant 2015

5

klart man åker till Bugrun !!  BRC , orginal för *********  ICQ/ad

rullar upp kanske fredag för middag annars tidigt  eftermiddag.
vilken bil vet jag ej än siktar mot passaten annars 67an .  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

6

Jag ska dit

7 Senaste redigerad av Reine (2012-05-07 21:02:17)

Nääääe inge BR för mig i år heller, håller med Häsä att vattenkylt kan jag se på annat håll.
Tar mig hellre till Kjula å kollar lite dragracing den helgen. ICQ/ab

Tuna-Hästberg och BRC is the shit.

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

8

Jag har precis förbetalt för att få stå och sälja.

Alte Liebe rostet nicht!

9 Senaste redigerad av kimboow (2012-05-07 21:15:08)

nizekustoms skrev:

Jag har precis förbetalt för att få stå och sälja.

Caddy Sundström gillar detta !  ICQ/ag  ICQ/ag 

BR is tha shit ,that it !  ICQ/ad

10

Kanske... Har inte bestämt än. tyvärr blir det inte i min maskin i år heller.

utan vw just nu... :-(

11

Jag ska självklart till bugrun o hoppas att bussen är klar till dess

12

"Gubbligan" (vi gamla nördar som kan rabbla chassinummerändringar på VW från 1938-1953 baklänges i sömnen) håller sig från BR detta år, men kommer givetvis att dyka upp på BRC!!! ICQ/af

BR har tappat lite av den rätta känslan för VW Default/hmm . Det verkar vara mera av utspädd alkohol och annat vattenskadat än den genuina känslan av en luftkyld VW ICQ/am .

Men smaken är ju som bekant som baken, tudelad, så det kommer säkert att bli jäkligt häftigt för er som åker dit! ICQ/af

Roger i Sala med KdF "Krankheit durch Freude"

13

KdF Kundendienst-Berater skrev:

"Gubbligan" (vi gamla nördar som kan rabbla chassinummerändringar på VW från 1938-1953 baklänges i sömnen) håller sig från BR detta år, men kommer givetvis att dyka upp på BRC!!! ICQ/af

BR har tappat lite av den rätta känslan för VW Default/hmm . Det verkar vara mera av utspädd alkohol och annat vattenskadat än den genuina känslan av en luftkyld VW ICQ/am .

Men smaken är ju som bekant som baken, tudelad, så det kommer säkert att bli jäkligt häftigt för er som åker dit! ICQ/af

Ni kommer att vara saknade... Nu blir det till att plugga tyska och öva att prata med rätt magstöd så att man kan axla din roll nere på marknadsplatsen  ICQ/ag

Alte Liebe rostet nicht!

14

givetvis ska vi dit!! ska bli kul som vanligt!! oavsett vad man tycker om br hit och dit så är det en milstolpe på sommaren!! kan inte missas!och alla trevliga mäniskor!! ja, utom roger och bengt då...

15

Kommer, några bör väl åka luftkylt dit. Åker på allt denna sommar!

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

16

masen skrev:

givetvis ska vi dit!! ska bli kul som vanligt!! oavsett vad man tycker om br hit och dit så är det en milstolpe på sommaren!! kan inte missas!och alla trevliga mäniskor!! ja, utom roger och bengt då...

Caddy Sundström gillar detta !  ICQ/ag

17

Kan hålla med om att BR är mest vattenskadat utspätt med sprit, men kommer ändå att åka dit för 7:e året på raken. I år tar jag även med mig min son, 12 år gammal så han får se vad det egentligen är pappa åker bort till (han lär idiotförklara mig för all framtid....)
Dock är det på nåt sätt ett startskott för säsongen jag inte vill missa.
Målet i år är dock att pricka in alla 3 BR...

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

18

magoo skrev:

Kan hålla med om att BR är mest vattenskadat utspätt med sprit, men kommer ändå att åka dit för 7:e året på raken. I år tar jag även med mig min son, 12 år gammal så han får se vad det egentligen är pappa åker bort till (han lär idiotförklara mig för all framtid....)
Dock är det på nåt sätt ett startskott för säsongen jag inte vill missa.
Målet i år är dock att pricka in alla 3 BR...

Startskottet går den 26:e i Borås  ICQ/ag

19

Jag och sambon skall dit dock ej i bubblan tyvärr. Men skall väl stå som en hök över dom som säljer i år..  Om det inte är fantasi priser..

Bor vid starten till strippen typ.

20

Jag åker dit som vanligt.
Det är något som gör att det liksom inte går att hålla sig därifrån...

Bara bussen blir klar och regnet håller sig någorlunda borta så är jag på plats.

21

Nisse skrev:

Jag åker dit som vanligt.
Det är något som gör att det liksom inte går att hålla sig därifrån...

Bara bussen blir klar och regnet håller sig någorlunda borta så är jag på plats.

+1  ICQ/ae

22

Jag räknar med att åka ner. Dock med Caddyn, som ju för övrikt är okej att köra in med ICQ/ab

DKW blire på släpet om allt går som jag planerat och tänkt.

Fest, goda vänner i lag:

2 dl     ättikssprit, 12 %
2 dl     socker
3 dl     vatten
0,5 st     Masen
3 cm       färsk Ratrod,
0,5 st     Nisse
10 st     Kimboow (?)
4 st           nizekustoms

Där är grundreseptet på goda vänner i lag.

Personligen kommer jag inte kolla värst mycket på golf/passat träsket, men om det är någon fin originalare, så visst. Dom kommer vi inte få se på brc.

Annars, marknad, race, mera goda vänner, några bra öl, solen, mm mm mm.
Kommer bli skitbra! Var några år sen jag var på plats, men detta år är det dax.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

23

Caddy Sundström Gillar Detta !!  ICQ/ag  ICQ/ag

24

Ska till BR bara ja får med mig min kusin som co driver...är inte kul att köra så långt själv, kul att kunna prata med nån...
Var första gången på BR ifjol å var skitnöjd....hela helgen var bra ICQ/ab

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

25

Ska till BR bara ja får med mig min kusin som co driver...är inte kul att köra så långt själv, kul att kunna prata med nån...
Var första gången på BR ifjol å var skitnöjd....hela helgen var bra ICQ/ab

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt