Vad jag är glad att jag kom över en svensk, relativt orörd barndoor. Jag bara kräks när jag ser dessa bilder:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto … mp;start=0
Fast Conept1 är ju säkert rätt man för denna bussen.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vilken hemsk barndoor!
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad jag är glad att jag kom över en svensk, relativt orörd barndoor. Jag bara kräks när jag ser dessa bilder:
Grattis, The samba är nerstängt för uppgradering. 
Man blir mörkrädd. Då är ju Bengts och Thomas 50:a nästan bättre.
ja det är nog några timmar kvar på den 
Ja jag personligen skulle vända i dörren till garaget om jag såg något sådant här:

Att någon ämnar till altså... Okej om man skulle göra en "ratrod" som var mattsvart, men......
SUCK..... Fast, det är ju bra om de får till den bra. 
Viket jävla jobb 

Det går åt rätt håll.
Men va fan...Vad vore livet utan utmaningar? 
Han gör ju ett riktigt grymt jobb. Och ganska fort verkar det gå också.
Ja, och det vore ju kul med ett barndoorprojekt som blev klart innan dom lägger ner internet.
Ja, och det vore ju kul med ett barndoorprojekt som blev klart innan dom lägger ner internet.
Aj fasen... den sved! 
Tobias J skrev:Ja, och det vore ju kul med ett barndoorprojekt som blev klart innan dom lägger ner internet.
Aj fasen... den sved!
Ja, jag kände mig då träffad 

Här händer det!
Kolla framvagnen och ..ALLT annat också
-52 med soltak 
Concept1 måste ju vara en av de snabbaste på att få ut vrak på vägarna. Herregud vad han ligger i och standarden är ju inte dålig.
inte långt kvar nu... från detta:
till detta

finns det någon hemsida??
Man kan lugnt säga att du hade två hela rätt där... 
Fantastiskt jobb alltså! Helt fantastisk! 
Dax att byta namn på den här tråden
o fort har det gått

Varför har man inte en sån här ? 
Han måste ha någons slags skada den där Concept 1. Han har gjort detta två gånger nu och inom 2 år.
Själv säger jag varje gång jag håller på med min rostiga barndoor att det är sista gången jag tar på mig ett så stort renoveringsjobb. Det kanske handlar om att han har riktiga verktyg och slipper kravla runt på golvet som en annan...
Kan bero på att han verkar ha en enorm kista full med guld att köpa grön plåt för också 
Ja, snabb är bara förnamnet... har suttit och studerat hans byggen på ts ett x-antal gånger, IMPONERANDE!
Ser nästan ut att vara samma "weed" finish på den som Cheech & Chong har på sin buss. Hehe

Hur som ett imponerande bygge! 
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vilken hemsk barndoor!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.