1

Jag får inte upp bilderna så dom syns

2

[img]webb adressen[/img]

3

Dalmasen skrev:

[img]webb adressen[/img]

O om det är egna bilder

4

Du lägger du upp bilderna på en sida typ http://imgur.com/ (du måste skapa ett konto) och länkar därifrån, finns andra sidor oxå som tex imagechack mfl

5 Senaste redigerad av Dalmasen (2012-04-29 13:51:23)

Såg nu att om man citerar någon så kommer det upp en funktion där man kan ladda upp en bild direkt till boxerville .....hmmmm

Rättelse: klicka uppe i högra hörnet där det står "svara" så kommer du dit där man kan ladda upp bild direkt.

6

Eller så klickar du på Svara längst ner / längst upp på höger sida och sen kan du klicka bläddra så kan du välja den bild du vill lägga upp.

7

Ja,det låter ju enkelt, men nu försökte jag lägga ut annons på min bil, men bilden jag försökte skicka med nekades för att den var för stor. Funkade inte med JPEG och inte heller med GIF, Snälla någon, förklara så att en dataanalfabet som jag förstår!.....

8

då får du komprimera bilden. skala ner storleken på din jpeg i t.ex paint. så går det.
tryck på förhandsgranska då kommer fliken upp där du kan bläddra bland dina filer på datorn.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

9

peterpeter skrev:

Ja,det låter ju enkelt, men nu försökte jag lägga ut annons på min bil, men bilden jag försökte skicka med nekades för att den var för stor. Funkade inte med JPEG och inte heller med GIF, Snälla någon, förklara så att en dataanalfabet som jag förstår!.....

eller så laddar du ner bildförminskaren, enkelt och gratis program för att förminska ner storleken på bilder.