Hämtade precis ut mina remskivor från posten på burlöv center.
Hade man kunnat lägga ut bilder från mobilen hade jag gjort de men här kommer en länk iallafallhttp://www.volksworld.com/news/product-reviews/438092/bully-s-pulleys.html
Tyvärr var jag tvungen att jobba idag
Men jag hann iaf att beta av den värsta morgonrusningen på marknaden i Viksta innan jag var tvungen att återvända till Sala för jobb.
Detta var vad jag fick med mig från Viksta.....
Faan Bengt!! Du har blivit lurad! Det fattas ju verktyg 
Barndoor51 skrev:Tyvärr var jag tvungen att jobba idag
Men jag hann iaf att beta av den värsta morgonrusningen på marknaden i Viksta innan jag var tvungen att återvända till Sala för jobb.
Ja jag vet 
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Hittade en låda med framlyktor, blinkers och baklyktor till Fastbacken på Viksta idag 
Lite bitar från Degeberga:

o mycket mer...
Va på viksta i går, köpte på mej H+V främre skärmkater och en inre skärmkant till DH-pickupen (50kr) samt en bättre beg koppling (200mm?)(20kr). Sen fick jag en del grejer på köpet av båda säljarna, allt detta för 70kr så fynd kan man väl säga utan och ljuga.
Sen blev det bromsbackar och avgasmutter till moppen som ska ihop idag.
Buss -60
733 2012-04-29 18:57:06 Senaste redigerad av Nyna (2012-04-29 18:58:01)
KdF Kundendienst-Berater skrev:Barndoor51 skrev:Tyvärr var jag tvungen att jobba idag
Ja jag vet
Stackas dig
....
....ovanligt många verktyg.
Inre styrleder Fram, väldigt mycket bättre väghållning nu, då de gamla glappade rejält! 
VW typ 1 -67 1500
VW typ 2 t2b -78
Köpte en "Bee catcher" till bubblan. 
Har varit på skrotresa idag (igen)
och det resulterade i ännu en hög med grejor.
Denna gången bara 3 prylar till 356 A. 
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f1fb604790b26612a3faa5f6f765fccb.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
738 2012-04-29 21:00:50 Senaste redigerad av Bengt H (2012-04-29 21:01:59)
Fortsätter lite på Bengt i Salas Hazet tema. Var o kikade på en auktion efter en liten traktorverkstad ute i skogen någon mil från mitt. Nästan det första jag såg var en våldsamt skitig Hazet 500 låda, då blev man ju lite varm. Öppnade den men där var inte många verktyg kvar
men några var där iaf. Gick vidare o tittade i backarna o hitta en back med den svåra 36-27 nyckeln som ska ligga i lådan, hittade även hjullagernycklarna i en annan back
men sen va det slut. Då jag inte hann vara kvar lade jag några bud å åkte hem.
Resultatet blev, plåtlådan för 20 kr o backen med 36-27 nyckeln för 70 kr
hjullagernycklarna missade jag, kanonnöjd iaf

Inte direkt handlat men fick av frugan sänkspindlar i födelsedagspresent....fasen va ja måste ha varit snäll, i julklapp vart de en uppsättning BRM fälgar också...

Hon är väl inte så begeistrad över mitt vw intresse men hon låter mig hållas.....när jag packade upp sänkspindlarna såg hon ut som ett frågetecken och sa -jaha å va har man dom där till då? 
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Bestälde nya dämpare och list kitt till min 59a buss
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59
Fick ett par latebay svärd i 30 års present av Fo_eldarc och Kuus i helgen.
Tack som fan grabbar

ligger snart ett par till dig med i garaget 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?pid=53#p53 presentation
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6944 Projekttråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4025 Rat Bay # 5
Kom precis från bussgods, 8 nya fälgar, stingerpipe och ledbultsats från classicvw 
Kom precis från bussgods, 8 nya fälgar, stingerpipe och ledbultsats från classicvw
Dom borde skaffa gilla knapp.
Ska du vara klar till nästa helg?
Nästa helg tänkte vi ta bubblat och kolla lite bilar i Tidaholm det är ju crusing.
rs68 skrev:Kom precis från bussgods, 8 nya fälgar, stingerpipe och ledbultsats från classicvw
Dom borde skaffa gilla knapp.
Ska du vara klar till nästa helg?
Nästa helg tänkte vi ta bubblat och kolla lite bilar i Tidaholm det är ju crusing.
Nä, jag hoppas få ihop den till Borås 
25 hp man, det jag köpte senast köpte jag av dig ju, men har inte betalt än, har PMat dig men ej svar, PM/maila mig hur jag ska genomföra betalningen...
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)
nytt batteri
Ingen brådska. 
Jobbade i Avesta förra veckan och var in på en bilskrot på lunchen. Tyvärr inga Vwfynd, men dock delar från en gammal bromsbänk. Allting var helgjutet och de stora mätarna var nog 8tum. Den var man ju tvungen att köpa och hänga upp på väggen eller nått