Aaaaahhhh, har varmkör 15 min. Efter min snabbrenovering av pumpen funkade allt perfekt! Jag kan sova lugnt i natt!
Några efterfrågade bilder samt förklaring varför det tagit så lång tid... Jag lägger ut hela "kräkan":
http://www.flickr.com/photos/54823760@N … 082734579/
En del skitbilder men faktiskt en del jag har haft nytta av när man skall "skruva ihop allt igen".
Till frågan varför det tagit tid, jag har 2 barn och en krävande fru!
Skämt åsido har det varit en sån fantastisk "vardag" att kunna gå ut i garaget och skita i allt annat man håller på med på dagarna (och kanske också det man skulle göra efter jobbet - läs krävande fru!
)
Dessutom har det varit skitkul för en glad amatör att metodiskt "äta elefanten tugga för tugga". Jag har lärt mig massor!!!!!!!!
Köpte bilen redan 1986, började som ivrig junior att riva allt. Idag hade jag nog farit fram lite varsammare med det är perfekt ändå.
Nu har hur som helst ett visst lugn lagrat sig och jag vet att motorn rullade på som en klocka. Lite "smörja här och lite fixa där" så ska nog allt gå bra.
Nästan man fällde en tår när den gick igång så fint, men det förstår väl inte ni...?