101

Trodde inte man kunde välja... Jag går gärna naken...

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

102

Det är helt OK att gå naken så länge ingen spyr! Skulle nu någon spy så kommer vi både att ha öl och olika shot för försäljning till självkostnadspriser att skölja munnen med ICQ/ab

103

Ni missar väl inte att ni kan få en hejdundrande frukost för endast 50kr på söndagsförmiddagen! Har ni inte bokat eller ångrat er, sätt in 50kr och märk med namn.

XL 1st är personifierad  ICQ/ag så nu behöver ni inte vara oroliga att ni inte är med i listan.

104

Du skicka ditt telenr till mig så att jag kan ringa dig på söndag när jag kommer till Varberg

105

En månad kvar! 83 anmälda bilar, 4 dagar kvar om du vill ha t-shirt "på köpet"

106

Om exakt fyra veckor slipper ni uppdateringar av mig, då är jag på fest - Fan Fest!

107

Sådärja då var även jag och sambon anmälda nu återstår det att se om man kan få plats att sova i kofferten på Variant då ICQ/ae   eller om man ska behöva jaga rätt på ett tält.

Har en fråga om hund om jag inte skulle få tag på hundvakt kan hunden följa med eller finns det några förbud på campingplatsen mot det?

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

108

Torpa skrev:

Sådärja då var även jag och sambon anmälda nu återstår det att se om man kan få plats att sova i kofferten på Variant då ICQ/ae   eller om man ska behöva jaga rätt på ett tält.

Har en fråga om hund om jag inte skulle få tag på hundvakt kan hunden följa med eller finns det några förbud på campingplatsen mot det?

Jag tror inte att det är förbud mot hundar på området men kopplad måste den vara. 

Nu drar jag snart till Tyskland för lite VW rek. När jag kommer hem på natten mellan tisdag och onsdag så stänger jag anmälan för avräkning att få en t-shirt med på köpet. Givetvis går det att anmäla sig men tyvärr får man inget åtråvärd Fanfest t-shirt.

109

Fortfarande ingen Koolman, han bangar säker ut nu ICQ/ae Skall du ha ett kort på bilen så får du hänga med till Tyskland  ICQ/ag

110

Då var jag anmäld:)

Hemmasmide is the shit!

1303 73-  http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=6962

111

Någon som vet vem KIMSXL67A1 är. Har inbetalning men ingen anmälan?

112

Mohawk skrev:

Någon som vet vem KIMSXL67A1 är. Har inbetalning men ingen anmälan?

Det är grabben kimboow som kommer till er. Han har anmält. Sin närvaro via fejan!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

113 Senaste redigerad av Ratrod (2012-05-04 17:12:10)

Mohawk skrev:

Fortfarande ingen Koolman, han bangar säker ut nu ICQ/ae Skall du ha ett kort på bilen så får du hänga med till Tyskland  ICQ/ag

Han bommar väl in ....är området bevakat mot icke betalande gäster  ICQ/ad

Skulle han åka fast ,må han då hängas upp i genitalerna så att alla får fylla hans strupe med alkoholhaltiga drycker och annat Default/lol

114

Sorgligt.  Men då kan jag stå för det där "annat"... ICQ/ae

115

Bara för att jag är "off the grid" ett litet tag så fortsätter häcklandet...upprörande - har väl sällan hört på maken! Jag kommer, med genitalier (till skillnad från Jocke B), med eller utan luftkyld och med bus i blick. Hjälmen får nog också följa med.  ICQ/ab

Mot Hessisch 2017!

116

Hehehe  ICQ/ag

117

Vakter finns mot "smitare" 93 bilar idag så snart är det full inne på området...

118

Lite info: på onsdag 16 maj är sista dagen för beställning av brunch.

Som vi skrivit tidigare, endast förbetalande kommer in på området men om det finns det plats kvar när dessa parkerat då fyller vi givetvis upp med bilar och personer som har med sig tex sovsäck/tält/öl och vill vara med och festa till söndagen....

119

Såg just i Aftonbladet att värmen verkar vara på väg till nästa helg!

Alte Liebe rostet nicht!

120

Jo det är flaggat för solkrämsdagar när Fanfest går av stapeln.   ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

121

Enligt PIM så väljer tydligen en viss person schlagerfestivalen istället för Fanfest...
  Default/lol

122

Jag har med hört det ryktet.

123

Fan ja beställde brunchen va !? Annars blire bara flytande föda jöh...

West Coast Volks
Attitude is everything !

124

De räcker la gott d ICQ/ae
Sondis o jag tänkte åka upp redan på onsdagen .. är d ok med bonfires utanför området ICQ/ad

125

Finns det tillgång till 220 V om man har kabel med sej?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream