Någon som kan tipsa om vart jag köper ny slang?
Den mellan tanken & "påfyllningsröret", innermått 48mm... Verka vara lite lurigt att hitta. 
VW typ 1 -67 1500
VW typ 2 t2b -78
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Slang? koppling tank-påfyllningsrör -72 typ1
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som kan tipsa om vart jag köper ny slang?
Den mellan tanken & "påfyllningsröret", innermått 48mm... Verka vara lite lurigt att hitta. 
Så det finns inte till bättre pris än 169kr för de ynka centimetrarna? 
Betalar du per cm så kommer du att förbli besviken, man får se lite till omkretsen oxå. 
NOS-avdelningen får väl ställa upp för dej...
Min slang är ny från gammalt lager = NOS. I bästa kvalité, inte sprucken heller. Kostar nästan som kopian från Brasilien. 150 + frakt.

Betalar du per cm så kommer du att förbli besviken, man får se lite till omkretsen oxå.
Du har så rätt! 
Är det fel på din befintliga slang eller läcker den bara vid anslutningarna? Brukar vara besvärlig att få tät utan något packningsklister när den rört på sig.
Är det fel på din befintliga slang eller läcker den bara vid anslutningarna? Brukar vara besvärlig att få tät utan något packningsklister när den rört på sig.
Den känns fuktig & luktar soppa. Har du något packningsklister att rek? Luktar som fan in i bilen. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Slang? koppling tank-påfyllningsrör -72 typ1
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.