1

tjenna hejhej hallå!
letar en motor som är körbar. altså inget renoveringsobjekt utan de ska bara vara att stoppa i och vrida på nyckeln.
1200,1300 cc letas.
komplett vore klockrent också om den var.
sen så kan eventuellt en låda vara av intresse med, likaså där. ska vara i funktionsdugligt skick!
inga fantasi priser då ja är fattig lärling.
men önskar hjälp så fort som möjligt!
så hör av er.
mvh//Emil

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

Jag har en 1200 34 hk från 68. 3000mil sattes i bilen för 3 år sedan.
fd.Plomberad industrimotor. 12 volt. nytt 2011-12 renov.generator. ny koppling . täta oljebyten. Motorn har aldrig svikit mig. 5500 utan avgas 6900 med ett header och stinger i rostfritt.
Växellåda från 58a funkar bra, inga växlar som hoppar! låda och axlar ej trumman. 500sek
Nu det dumma detta finns i Ronneby eller Malmö.
[email protected]
stingern finns på säljes avd.

MVH
Gunnar

3

GURRA skrev:

Jag har en 1200 34 hk från 68. 3000mil sattes i bilen för 3 år sedan.
fd.Plomberad industrimotor. 12 volt. nytt 2011-12 renov.generator. ny koppling . täta oljebyten. Motorn har aldrig svikit mig. 5500 utan avgas 6900 med ett header och stinger i rostfritt.
Växellåda från 58a funkar bra, inga växlar som hoppar! låda och axlar ej trumman. 500sek
Nu det dumma detta finns i Ronneby eller Malmö.
[email protected]
stingern finns på säljes avd.

MVH
Gunnar

tjenna gunnar!
tackar för erbjudandet! men tyvärr är dom alles för långt bort för att handla  Default/hmm och så kan motorn vara en aningen för ny tyvärr.
så sökandet fortsätter!
mvh// Emil

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

4

Emil O skrev:

tjenna hejhej hallå!
letar en motor som är körbar. altså inget renoveringsobjekt utan de ska bara vara att stoppa i och vrida på nyckeln.
1200,1300 cc letas.
sen så kan eventuellt en låda vara av intresse med, likaså där. ska vara i funktionsdugligt skick!
så hör av er.
mvh//Emil

5

Emil O skrev:

tjenna hejhej hallå!
1200,1300 cc letas.
så hör av er.
mvh//Emil

har en  komplett 1200cc från 64 funkar som den ska 1800:-
gonza

6

Emil O skrev:

tjenna hejhej hallå!
1200,1300 cc letas.
så hör av er.
mvh//Emil

har en  komplett 1200cc från 64 funkar som den ska 1800:- hämtas i Malmköping
gonza

7

Tjena Tjabba Hallå Halloj!

Du kanske kan precisera hur många mils omnejd du kan tänka dig att åka för att köpa/hämta det du söker?

Jag har 1200cc motor/vxl-låda från en 65:a i Nyköping för en "lärlingsumma"!

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

8

tjenna grabbar, sorry ni inte har fått något svar då ja inte vart inne här så mycket.
troligtvis har ja lyckas fått tag i en motor.
men hollywood vampyren va har du tänkt för summa för dina grejjer? fel fria?

9

tjenna grabbar, sorry ni inte har fått något svar då ja inte vart inne här så mycket.
troligtvis har ja lyckas fått tag i en motor.
men hollywood vampyren va har du tänkt för summa för dina grejjer? fel fria?

10

Hämtpris: 800kr 2st 1200cc motorer och en 65:a vxl-låda med drivaxlar!

Felfria? Om vi säger så här:
Den ena motorn är provstartad men ej körd, saknas f.n lite fugge/tändningsdelar på den.
Den andra motorn ej provstartad ej provkörd (men går runt) saknas fugge på, i övrigt komplett!
Vxl-lådan: ingen kännedom! That´s Lärlings-pris! ICQ/ad

Motorerna & vxl-lådan hämtas i Nyköping!

http://tufftill1000.blogspot.se/ 

Austin Mini 1275 GT 1975
Volvo V50 2005

11

Har en 1300 komplett sånär som på generator samt en sving låda.
Finns i Söderhamn