Håller med,mkt trevligt jobb med loggan! 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Splitpickup -67 (wide bed)
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Håller med,mkt trevligt jobb med loggan! 
Finns det något fetare än en splitpickup?
Ja, en "wide bed" splitpickup!

Snyyyyygg!! loggan gör verkligen den snyggare..
fast den vart häftig innan.
Roligt att förgasarna och lådan fungerar som tänkt!!
Mera bilder tack!
fick spindlarna monterade idag och provade lägga ner den på marken.

har 15 tums bubbla fälgar med original däck där bak på bilden men borde bli ännu lite lägre med dom tänkta hjulen.
Det börjar ta sig 
na liiti jå, men he no en lilla beta kvar fön man skrapar i backa!
Min dröm är en splitpickis Trodde jag dog när jag så din!Den är skitsnygg! 
En dum fråga av en annan finne, är det så att Split-pickupernas fabriksbreddade flak alltid är i plåt? Har för mig att Bay-pickupernas fabriksbreddade flak var gjort av Westfalia och av fanér, har bara stött på såna i varje fall. T3-Transportrarna hade också breddade flak i fanér, har en sån broschyr.
F.ö. på tal om finska registerplåtar så får man svarta plåtar på alla museiregistrerade (d.v.s. äldre än 30 år) bilar, oberoende om bilen ursprungligen haft en svart plåt eller inte. Har t.ex. sett flera Porsche 911 från slutet av 70-talet med svarta plåtar, ser lite fånigt ut i mina ögon.
Min Westfalia pickis från 1968 har träflak iallafall. Plåt verkar vara bättre hållbarhet i om man säger så
Fast jag tycker det ser mer estetiskt ut med träflaket baktill då det sticker ut lika mycket där som på sidorna, inte som på din att det slutar vid karossen.
Jäkligt frän splitpickis vare iallafall!
Denhär är fabriksbreddad medan Westfalia pickisarna är just vad namnet säger: Westfalia pickisar. Dvs. träflaket är tillverkat på Westfalia specialkarosserifirman. 
Nog är väl denhär åxå Westfalia breddad, fanns väl att få med trä eller plåt lämmar.
Kan nog hända.
Widebed i plåt ska tydligen ha M-kod M200 medan dom med träflak ska ha M-kod M201
Bild på Widebed när den anlände till dagens Wappen cruise. 

Grym pickis 
Läcker!

en bild när jag transporterade snöskotern.
var och besiktade idag och den gick genom utan anmärkningar. Så nu är det bara att tuta och köra hela sommaren.
Är det polaris prototyp för nästa års värsting du har på flaket?.... 
Riktigt nice pickis! Och dom är ju så otroligt praktiska!
Fint att komma närmare marken,DefCom4-läge
Det där på flaket är väl en sån där plint man hasade över på jympan i skolan 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Splitpickup -67 (wide bed)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.