Hade tänkt få tummen ur och köra ner till Bugrun och nu undrar jag om det är någon från Norrland som ska dit?
Hade varit kul om det vart några bilar att köra tillsammans med.
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Norrlänningar till Bugrun??
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hade tänkt få tummen ur och köra ner till Bugrun och nu undrar jag om det är någon från Norrland som ska dit?
Hade varit kul om det vart några bilar att köra tillsammans med.
Eventuellt att jag och kanske nån till tänker åka från Sundsvall. Har dykt upp lite saker som kanske gör att jag får ändra mina planer
Hoppas dock på att jag kommer iväg då jag aldrig varit på BR.
Om ni inte vill åka så långt så finns detta.
BUG RUN Classic – 27 Aug i Tierp
http://www.unt.se/tierp/mycket-motorsho … 56141.aspx
/ P
Jag har aldrig varit på BR och känner att jag missat nått
BR classic hade säkert varit kul men runt det datumet så blir jag farsa igen så jag tror inte det hade varit så populärt om jag skulle vara borta då det är dags. 
Om ni inte vill åka så långt så finns detta.
BUG RUN Classic – 27 Aug i Tierp
http://www.unt.se/tierp/mycket-motorsho … 56141.aspx
/ P
Då det nästan är 3 månader mellan de träffarna så är det ju inte helt omöjligt att åka på båda 
Bump... Äre ingen som är sugen från norr??
Har jag en fungerande bil då så är jag sugen.
Dock bor jag i Söderhamn, men alla söder om stockholm tycker man är Norrlänning..
Eftersom det börjar närma sig sommar så bumpar ja denna tråd.....vi vart ju bara två bilar som följdes från norrbotten ifjol.....hoppas på nån fler i år .. SÅ äre nån som är sugen??? 
Säkert kul men jag önskar fler mindre sammankomster i norr jag, några förslag?
Säkert kul men jag önskar fler mindre sammankomster i norr jag, några förslag?
I skellefteå har ju DAS en träff i september, vet inte datum men det kommer nog senare. Men resan är ju halva grejjen....

Det är lääänge till september....
I skellefteå har ju DAS en träff i september, vet inte datum men det kommer nog senare. Men resan är ju halva grejjen....
![]()
Det är lääänge till september....
Fredde.B skrev:I skellefteå har ju DAS en träff i september, vet inte datum men det kommer nog senare. Men resan är ju halva grejjen....
![]()
De e ju det som är grejjen......BR är ju i början av juni...då har man ju kvar hela sommaren 
Biltema( luleå cruising) är ju nån gång i slutet av maj. Där brukar vi bli ett gäng vws.
Biltema( luleå cruising) är ju nån gång i slutet av maj. Där brukar vi bli ett gäng vws.
Jo det är ju en trevlig tillställning....men träffarna här i norr är ju ganska små. tyvärr.
Känslan att åka till BR är svår att slå... 
Blir det någon träff söderut så blir det inte BR, utan BRC.
Jag är för gammal för BR...... och du är äldre än mig Fredde...
Blir det någon träff söderut så blir det inte BR, utan BRC.
Jag är för gammal för BR...... och du är äldre än mig Fredde...
Man är så gammal som man känner sig
Att man far på BR utesluter ju inte BRC (blir nog dit också) 
Några tokiga Hälsingar trotsar åldern och drar dit i år igen! 
Vad har ni för resplaner, dvs, när startar ni nedresan?
Vi hade tänkt åka på torsdag och ta en övernattning någonstans på vägen ner...vart lite trött i mössan av att köra 16tim i sträck å en fest på det....
Klart man trotsar åldern.....det är ju ingen sjukdom 
Vi hade tänkt åka på torsdag och ta en övernattning någonstans på vägen ner...vart lite trött i mössan av att köra 16tim i sträck å en fest på det....
![]()
![]()
Klart man trotsar åldern.....det är ju ingen sjukdom
Erbjudandet om mellanlandning och sovplatser i Bollnäs kvarstår. 
Fredde.B skrev:Vi hade tänkt åka på torsdag och ta en övernattning någonstans på vägen ner...vart lite trött i mössan av att köra 16tim i sträck å en fest på det....
![]()
![]()
Klart man trotsar åldern.....det är ju ingen sjukdomErbjudandet om mellanlandning och sovplatser i Bollnäs kvarstår.
Tackar tackar.....kanske stämmer bättre iår.....vore trevligt... 
Nu har vi bestämt att vi åker på fredag morgon. Passar det in i ert res-schema så är ni välkomna till Bollnäs på torsdag kväll/natt. 
Får veta till veckan om det blir av att fara till BR....isåfall styr vi kosan mot Bollnäs som etapp 1.....Blir det många bilar som samlas hos dig??
Det är ingen planerad uppsamling här hos mig utan vi slaggar och sedan åker vi på morgonkvisten. Ser dock inte ut att bli så stort hälsingegäng i år. Det blir jag och tommyw som jag vet just nu. 
Ja bara kusinen får ledigt då så dyker vi säkert upp hos dig...hade varit jättetrevligt att kunna följas åt ner till BR.....Ber om ursäkt att ja inte var mer talför då vi träffades ifjol....ja e ju norrlänning, du vet tystlåten
PM:a mig ditt mobilnr så meddelar jag dig så fort ja vet hur våra resplaner ser ut....
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Norrlänningar till Bugrun??
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.