1

Har bestämt att göra affärer på lite grejer av en på väddö och undrar om någon passerar däromkring och åker uppåt lander?

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

2

Väddö?! Bor typ där!!! ICQ/ab vem handlade du av? ICQ/ab

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

3

hehe Jiiisper nu vart du nyfiken va? Jag tror Alkestam

typ1 57, 66 typ14 68
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.

4

Jiiisper. Skickade ett pm till dig. ICQ/ad

5

Ingen som mot betalning kan leverera lite grejer till Gävle eller till närmsta bussgods.
Vet ej var närmsta bussgods är från väddö. ICQ/ag

6

Beror lite på hur bråttom du har , närmsta bussgods ligger i Uppsala drygt 8 mil från mig , har inget ärende dit just nu men det kommer kanske om ett par veckor  ICQ/ab
Vill du bara ha grejerna hämtade och lagrade här ett tag tills jag skall till Uppsala går det bra .

7

Alkestam, kommer förbi med listerna någon dag..

Typ 2 -71 Buss                 Typ 3 -61 Notchback               
Typ 2 -72 Dubbelhytt                             
Typ 2 -64 Enkelhytt                   
Typ 3 -68 Variant

8

Hej, Mina föräldrar bor växelvis på björkö (väddös södraste del) och uppsala, tyvärr är jag inte därute så ofta annat än på sommaren, till jul och liknande. Skiter sig alla andra planer och det är bara smågrejjor och det är på vägen för dem så kanske det kan vara en lösning. Skicka ett PM isåfall... men prova de andra alternativen först...

Finns det några folkaträffar i väddötrakten sommartid? Norrtälje & åland brukar jag pricka in. Nästan allt VW åkande nuförtiden är därute, där jag bor i sthlm har jag ingenstans att ha bilen och det är inga roliga vägar att åka...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

9

Fortfarande torka på frakt sidan. Borde finnas någon som mot ersättning kan frakta en v-lådsbalk+ 1 st mellanaxel,1 st servopump, h-bromsvajrar + annat småkrafs till e4an? ICQ/ac

10

snart är sommarn här, då kan jag sannolikt få med nåt, vi brukar på semestern åka "väddö runt" ett par gånger, och jag bor 3 minuter från e4an... men det tar ett par veckor till...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)