76

vwLaban skrev:
Kvist skrev:

för er som är oroliga att det inte ska hålla eller att något kan krångla så kan jag erbjuda transport på dollykärra till min verkstad med pelarlyft.. Kan va skönt att veta.. mina bilar pajjar alltid.

Bra att du har en lyft Kvist ICQ/ag  funkar den med e det ju bra Default/lol

ICQ/ae

77

Nu fungerar den ju Default/smile Felet avhjälpt.. Är det någon annan av er stackare som äger en pelarlyft? Johannes den du hyr den blixtrar ju som fasen Default/smile

Hillbilly VW Of Sweden - För den svenska landsbygden

78

Jag äger 2 st båda fungerar ;P

West Coast Volks
Attitude is everything !

79

Sondis du jobbar som bilmekaniker.. Skulle tro att din firma äger 2sycken och du ingen.. Default/smile

Just du äger ja ingen heller för den krånglar den jäveln.. men den är i ordning innan Fanfest.

80

Om jag äger firman då  ICQ/ag

West Coast Volks
Attitude is everything !

81

Sondis ja vet.. Men Företaget äger liftarna du äger företaget så ja får väl hålla med om att de är dina hehe. Men ja har min för hobby Default/smile Annars hade ja ringt någon som lagade min lift.=)

82

ICQ/af

West Coast Volks
Attitude is everything !

83

Halvtid ICQ/ad idag är det tre månader kvar till vi ses i Borås.
Vi har i nuläget fått in 60 besökande bilar. Vill du ha med din bil på området så vänta inte för länge med anmälan och betalning.

84

Johannes skrev:
vwLaban skrev:
Kvist skrev:

för er som är oroliga att det inte ska hålla eller att något kan krångla så kan jag erbjuda transport på dollykärra till min verkstad med pelarlyft.. Kan va skönt att veta.. mina bilar pajjar alltid.

Bra att du har en lyft Kvist ICQ/ag  funkar den med e det ju bra Default/lol

ICQ/ae

Mena inte att min är bättre. (Fast funkar dock väldigt bra än) Men det lät bara lite kul. ICQ/ab

85

Trodde denna tråden handlade om fanfest och inte nån jävla lyft  ICQ/ad

86

Melander: Trodde ja med.. Men de blev gnäll när ja erbjöd verkstadsmöjligheter om något krånglade på fanfest. bor mindre än 1mil från träffområdet.

87

Kvist skrev:

Melander: Trodde ja med.. Men de blev gnäll när ja erbjöd verkstadsmöjligheter om något krånglade på fanfest. bor mindre än 1mil från träffområdet.

Bra som fan, då kan vi åka å kolla din lyft  Default/lol

88

Idag fick vi klart med Verktygsboden,
dom sponsrar Fan Fest med ett rejält prisbord till det stora lotteriet som enbart föranmälda kan köpa lotter till.
Mer info kommer.

http://www.verktygsboden.se

89

Kan man ändre vilken bil man är körende i? Isåfall--- Jag kommer i 61 type 1

//Lars

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

90

Du får köra med vilken bil du vill  ICQ/ag

91

hamsedk skrev:

Kan man ändre vilken bil man är körende i? Isåfall--- Jag kommer i 61 type 1

//Lars

Men alla Carlsberg får inte plats i den ICQ/ad

92

Nä.. men vi kommer fortfarende med en enkelt buss ICQ/ab

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

93

Två månader kvar och fälgbestyren redan igång, 14 grader varmt - verkar lovande ICQ/ad
70 bilar anmälda...

http://www.folka.se/rost/springrims.JPG

94

bara en ren nyfiken fråga, hur många bilar mer bilar går det att anmäla och sista datum ?

hade velat åka men farbror har sitt 50 års kalas då  ICQ/ac

annars hade det vart den första vw träff man kunde åkt på när man fått kortet i början av april  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

95

kimboow skrev:

bara en ren nyfiken fråga, hur många bilar mer bilar går det att anmäla och sista datum ?

Vi har satt 100 bilar som över gräns för att komma in på gräsmattan/utställningsplatsen, sista dag för anmälan är första maj alternativt när vi nått hundra gränsen ICQ/ad
Givetvis kan ni besöka Fan Fest på dagen men då får ni parkera utanför.
Mvh P-I

96

Glöm inte köpa lott på Fan Fest, du kan vinna ett sånt här:
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=8406

97

Om ni nu funderar på att besöka träffen i Borås den 26 maj,
så vill vi bara påminna om att sista dagen för att få en t-shirt "på köpet" i anmälan till Fan Fest är den sista april.
Detta för att vi skall kunna fixa tröjor i önskad storlek.
Det kommer troligvis inte att säljas några på träffen så endast förskottbetalande besökar får denna exlusiva t-shirt.
200 kr kostar det att vara med på träffområdet, ca 20 platser kvar...

Mvh P-I

98

Sex dagar kvar för att slippa gå naken på Fan Fest ICQ/ad

99

Vadå, får man inte det?  Default/hmm

Mot Hessisch 2017!

100

Är det någon som anmält sig och känner på sig att den bara märkt med XL 1st och inget mer, varken namn eller bil på inbetalningen så kan denna person gärna ge sig till känna ICQ/ab

Inbetalningen är gjord den 3/3, ser inte på vilken bank inbetalningen är gjord.