Är det någon skillnad på sänksatserna från custom speedparts o classic vwdet skiljer ju ganska mycke i pris o är det någon som har en justerbar eller kortad o sänkt framvagn så är jag intreserd att köpa
Mina bussar är på väg ner dom också men jag har fått rådet att satsa på sänkspindlar direkt för att få hyffsad åkkomfort. Ok ska du köra väghyvelstuket så får du väl både vrida rör och ha låga spindlar.
Har du några sänkspindlar att rekomendera / David
Det är en sänkspindeltråd igång just nu. Själv tänkte jag plocka med mig ett par eller två när jag drar till eUeSsAu.
sänksatserna från Classic va helt ok... monterade precis ett par sådana för några veckor sedan..
75:a Late bay Westfalia
Det spelar ingen roll var du köper sänksatserna någonstans, jag brukar handla CSP sänksatser från Paruzzi men jag har även testat från både machine7 och Classic VW.
23st av 24st sänksatser har funkat klockrent för mig, men den sista hade tyvärr fel överfall, men det vara bara att reklamera så löste det sig.
Dom ser lite olika beroende på tillverkare men skillnaderna är väldigt små, så det är bara att handla där dom är billigast 
När vi ändå är inne och disskuterar sänksatser...
Varför görs inte buss sänksatser på samma sätt som dom till bubbla?