folkamannen skrev:Kunde inte låta bli detta citat:
"Det var ju bara nytillverkat junk...inget man går igång på direkt. Gammalt är bäst."
Gilla
Glöm alla spakar till ni provar GB. Jag har en spak som kan jämföras lite grand och det är en äkta Hurst copper växelspak, "inget nytillverkat junk"
. Jag har haft EMPI "trigger" som ser lika ut som Hurst men är inte ens på samma planet i jämförelse. Vissa gillar SCAT men jag är ingen kompis med de.
Inte visste jag att du provat allt detta i daglig körning med en typ 2:a?
Jag trodde du snackade typ 1, när du la upp detta inlägg. Vi vill gärna se lite bilder av dina bussar!

. Jag har haft EMPI "trigger" som ser lika ut som Hurst men är inte ens på samma planet i jämförelse. Vissa gillar SCAT men jag är ingen kompis med de.
)22.3 mil..
Förstår absolut funderingen kring pris kontra kvalitet/funktion, men denna erfarenhet har gjort att jag kör original tills jag har råd med CSP;s spak. Om inte annat för utseendets skull. 
