i ditt fall så är det nog din roll

Ali G
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tjänster & jobb » Wolfparts workshop
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
i ditt fall så är det nog din roll

Lite Info ang Wolfparts Workshops
Det är nu möjligt att boka plats , vi kör igång V15 om allt går som planerat.
Priset kommer att bli 1600kr + moms per dag / person.
I detta ingår övernattning och Frukost för den som önskar.
Skicka ett mail till mig via www.wolfparts.com om du är intresserad, så får du svara på ett enkelt formulär om dig själv, dina förkunskaper
och dina förväntningar på vad du önskar att hinna med att göra under kurstillfället.
Detta är för att jag ska kunna förbereda mig på bästa sätt.
Jag kommer att åka iväg på Semester nu den 1/3 och kommer hem den 13/3, så du kommer inte att få nåt formulär från mig förens efter den 13/3
Välkommen
Woffe
Då är datumet spikat, det blir V15 som möjligheterna drar igång
Har du nåt du vill göra på din VW innan sommarens träffar så rekomenderar jag att boka så snabbt som möjligt, (V15 är fullbokad redan)
Du har ett gyllene tillfälle om du exempelvis vill sänka din VW, renovera bromsarna , göra nåt annat som du inte tror att du hinner innan sommarens träffar är här eller som tidigare nämnts göra nåt plåtjobb, stora som små jobb, behöver du lite inspiration och en rejäl spark i röva så är Wolfparts stället att vara på
Priset som tidigare nämnts är på 1600kr + moms / dag , men för att förtydliga lite, detta pris är baserat på en 8tim dag, men önskar man köra längre dagar när man ändå är här så är det inga problem, bara jag får veta det innan vad som önskas, så jag kan planera min egen vardag
men priset kommer räknas på 8tim/dag. Exempel: vi kör 2st 12 timpass = räknas som 3 dagar
Så fram med kalendern och börja planera......
Välkomna / Woffe
Så, då va första kursen avklarad, grymt roligt, vill ni kolla in lite bilder så finns det på Wolfparts Facebook sida !
http://www.facebook.com/pages/Wolfparts/205100569516228
Jag har följt era framsteg och jag är imponerad. Gillar när det blir bra! 
Jag har följt era framsteg och jag är imponerad. Gillar när det blir bra!
Tackar tackar 
En fråga bara. Sover man i enkelrum eller skavfötters?
Hörru woffe, kan du inte lägga upp lite bilder och info från vw meket v.15 för oss som inte har Facebook, på ngt lämpligt ställe här på BV?
Vore väldigt trevligt, och intressant.
Mvh
Vwgoran
Det gick fint att se bilderna utan FB-konto, underhållande och inspirerande!!
En fråga bara. Sover man i enkelrum eller skavfötters?
I ditt fall Hasse kommer det att bäddas i containern nere på stora plan........på allmän begäran 
Ser fint ut, bra jobbat, å va fina lokaler du har 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tjänster & jobb » Wolfparts workshop
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.