Nu är det äntligen dags att skicka iväg karossen till blästring.
Det gäller bara en tom kaross utan dörrar och huvar.
Nån som vet en blästerfirma kring Stockholm som har rimliga priser?
Modern cars are nothing but visual pollution !
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Blästring i Sthlm området
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu är det äntligen dags att skicka iväg karossen till blästring.
Det gäller bara en tom kaross utan dörrar och huvar.
Nån som vet en blästerfirma kring Stockholm som har rimliga priser?
Härligt Rainier! Är det 51an som skall iväg?
passa dig för för billiga priser, har hört många som fått karosser sönderblästrade av klåpare och när jag skulle blästra min platta hos några stjärnor i märsta så fick jag bom när jag stod utanför deras lokal (detta är många år sen). Har man lånat kärra, lastat plattan osv är det inte så kul när man står vid låsta dörrar och får vända. Bättre ta nån som kan sin sak, är seriös och betala lite extra... sen finns det säkert jättebra folk som dessutom är billiga...
Det behöver inte vara megabilligt, men jag kan tänka mig att det finns stora prisskilnader.
Det gäller förresten min Mini Mk1, Splitbubblan är inte redo än.
Om du vill kan jag kolla runt efter paketpris. Ska blästa fälgar + ett räcke.
Hittade några i Haninge som kan vara bra. Blästerkungen kan också vara något? Hade bra priser när jag kollade senast. Ringer dig på måndag!
SUPER !
TACK !!!
Jag har blästrat hos de här grabbarna i Veddesta. Bra jobb och bra pris tyckte jag.
http://www.blastringsab.se/ - kolla bildgalleri så ser du flera veteranbilar.
Jag har blästrat hos de här grabbarna i Veddesta. Bra jobb och bra pris tyckte jag.
http://www.blastringsab.se/ - kolla bildgalleri så ser du flera veteranbilar.
Kollade med dem med. Ligger i typ samma klass som de flesta. De i Haninge var billigast men kanske inte bäst. Ska kolla med dem igen så fixar det sig
Men som sagt. Ringer dig!
Jag fick min bottenplatta blästrad i spånga. Kommer inte ihåg vad firman hette.Enmans företag duktig kille visste vad han gjorde och va bra i pris..ligger bakom Solvalla i ett industri område
Något nummer till dem?
Fick ett samtal från blästerfirma nära IKEA Barkarby. Att blästra hela Mini karossen och lackera den i 1K grundfärg kommer att kosta kring 7500kr ex moms.
Dyrt, billigt?
Låter "ok" utifrån min ringa erfarenhet.
blästra hela
vågar man det..
tycker det låter dyrt.. e ju inte en stor bil.. bara skalet, eller alla huvar dörrar fram o bakvagn..
Jag fick kvoteringar på 10-15k när jag skulle blästra min bubbla. blev en resa till värmland och fick den blästrad av en riktigt duktig kille för 2.5k.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Blästring i Sthlm området
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.