1 Senaste redigerad av 50 split (2012-04-14 20:03:12)

Lägger ut min svarta oval tillsalu. Körklar, men ej besiktad, originalbil, men med bytt innertak. Trevlig helhetskänsla.

RHM kompressorkittet ingår ej!

http://iloapp.dasvw.se/data/_gallery//public/26/1283799261_resized.jpg?width=720&height=481

Maila: dl_fbom (snabela) hotmail . com

Eller ring   070-3571851

Pris, POK 45000:- när du hämtar den i mitt garage, 50´000:-  Då kör jag 100mil enkel väg, där transport ingår!

Snabb och smidig affär önskas.

Fler bilder tror jag finns på www.50split.wordpress.com

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

Snygg

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

3

Snyggt utan hängröv.  ICQ/ag

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Ser lagom fin ut den rackarn. Vad har du tänkt för pris? Och vart i svea står den?  ICQ/ag
mvh.

Volks of Hällsingland

5

Pris är uppdaterat, och Burträsk, Skellefteå, och transport till Bollnäs kan ordnas busenkelt! ICQ/ab

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

6

http://www.blocket.se/vasterbotten/Vw_B … =2&w=3
Nytt pris, nu besiktad och tvättad (och smutsig igen)

Tel 07noll357185ett

7

OT: Men vafan, min bubbla kommer från Burträsk tror jag... Eller var det bygdeträsk?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

8

Jaaa, samesamee but diffrent, fast, den är inte från bygdeträsk heller (om det är en ljusgrå 66a du köpt av kuus) men grannbyn till bygdeträsk.

Köp denna har du en bil från Boliden och en från bygdeträsk oxå!

Tel 07noll357185ett

9

Hmmm skumt de där med avgasvärdet...
När jag besiktigade min 56:a så sa killen att avgasprovet skiter vi i eftersom vi inte har nått värde på 56:orna.
Du får ha vilket värde du vill!

Tack..hehe

*såld* Notchback 63:a,  *såld* Bay DH 73:a, *kvar ICQ/ac * Saab 02:a

10

50 split skrev:

Jaaa, samesamee but diffrent, fast, den är inte från bygdeträsk heller (om det är en ljusgrå 66a du köpt av kuus) men grannbyn till bygdeträsk.

Köp denna har du en bil från Boliden och en från bygdeträsk oxå!

aha. Det visste jag inte! Jag försöker ju gräva i historien om den. Well well.. har inte 49 lakan löst..

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

11

Var med om exakt samma sak som Jalla i söndags när jag besiktigade min 56:a, ingen avgaskontroll alltså.

12

Är den såld?

Tidig stratos silver -55, Svart -56, Dubbeldörr-65, Split -50 tyvärr såld.

13

Är den såld?

14

Den är såld. Är du intresserad av att sälja av lite delar från din 50a?

Tel 07noll357185ett

15

Tyvärr allt är sålt vad gäller split. Söker dock motorhuv till en 55á och ev. skärmar. Det är
inget som du har?

16

Tyvärr allt är sålt vad gäller split. Söker dock motorhuv till en 55á och ev. skärmar. Det är
inget som du har?