25hpman skrev:För det första så blir det inget besök i Stockholm alls. Här är hållplatserna: Kumla, Hallsberg, Sala, Borlänge o Uppsala. Det blev ingen lekstuga i Stockholm för den jäveln svarar inte på mail. Jag kan dumpa i Uppsala...ta kontakt med någon av dom i första inlägget som bor där.
För det andra så befinner sej den noskonen ca 70 km hemifrån i en skog. På en bottenplatta till en splitt. Jag har inte skruvat loss det, det blir säkert ett h-vete att få loss det.
Chassiefästen hade jag 6 stk höger, 50:- st. Nja, inga gamla shimsbrickor, brukar kasta dom o montera nytt. Kopparbrickor följer det med en mängd.
OK, skit i noskonen, jag har ändå inte nån 53-59 låda och mitt bygge går segt som f-n så det är ingen ko på isen... jag lär inte behöva noskon än på ett par år (tyvärr).
PeCe delar garage med en kompis till mig jag träffar ofta, så lämnar du grejjor till honom så kan de slussas vidare till mig enkelt sätt...
de andra uppsalaborna känner jag inte, men om det är OK för dem så lämna till nån av dem så hämtar jag vid tillfälle, inte superofta jag är i uppsala men det är ju inget skrymmande så det borde väl vara ok att ha liggandes?
Antar att det inte är trivialt att modda höger till vänster? Jag ser inte framför mig hur symetriska de är. Om det finns någon som helst möjlighet att modda kan jag ta två!
PM / Maila hur du vill ha betalt! Resten blir säkert bra!
Ska fundera en vända till om du kan ha nåt mer jag är på jakt efter...
* * * * * * * * * * * * *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)