1

Någon som bevistat denna träff? Har en ganska stor leverans som ska ner i samma veva och funderar på att tajma in ett besök.

[

2

Varit där några gånger, stor marknad, många säljare, brukar finnas mycke av det mesta, dock inte så mycke riktigt gamla bitar, klart värt ett besök.
Det mesta av "träffområdet" är en halvsunkig parkeringsplats, liten bit är fin.

3

Är det nån som hänger på ? Jag tänkte åka då jag skall plocka upp ett förgasarkit hos Reichert Tuning.

4

Jag funderar på att åka ner. Skall höra med regeringen så kam vi höras. Skulle kunna kombinera det med lite ölinköp. Hör av mig i Veckan

5

Hans Landelius skrev:

Är det nån som hänger på ? Jag tänkte åka då jag skall plocka upp ett förgasarkit hos Reichert Tuning.

får man dela rum??

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

6

Jag och Micke hänger på. Micke skulle kolla vad det kostar enkel resa Vbg-Grenå.
Du klan få dela rum med mig Woffe så lovar jag att jag skall prata i sömnen hela natten  Default/lol

7

Mohawk skrev:

Jag och Micke hänger på. Micke skulle kolla vad det kostar enkel resa Vbg-Grenå.
Du klan få dela rum med mig Woffe så lovar jag att jag skall prata i sömnen hela natten  Default/lol

frestande......

8

Vad ska du med rum till Woffe. Varje gång jag vakna satt du vaken och stirra rakt ut i rummet. Är det inte dags för 10000mila träffen i år igen i Huckesvagen?

9

tror inte huckesvagen är iår.....annars hade jag gärna lyssnat på dig....not

10

woffe skrev:

tror inte huckesvagen är iår.....annars hade jag gärna lyssnat på dig....not

Får vi höra en inspelning i år igen... Default/lol  Default/lol

Ett litet råd woffe, ÖRONPROPPAR

11

Söker en halvdöv person som vill åka med till Maikäfertreffen. Det är inte bilen som låter illa. resten får du reda på under färden. Åker i en trimmad 58 med 1835 med TDE kit. a good time is guaranteed.

12

Hans Landelius skrev:

a good time is guaranteed.

Indeed ICQ/ag

Post's attachments

P4300041 [800x600].JPG, 113.01 kb, 800 x 600
P4300041 [800x600].JPG 113.01 kb, 223 downloads since 2012-04-13 

13

När är det?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

14

Första maj. vi åker på söndagen innan.

15

Bilden är från förra året. Då hade jag enkelrum. Stog inte ut med att Woffe satt uppe hela nätterna och lekte med sin mobilkamera. Kolla namnet på Gasthaus. Passar bra till en Hitlerkälke.

16

Lastar och börjar köra på söndag. Kör nästan tomt på hemresan så är det något skrymmande eller otympligt som ska hem så går det bra att höra av sig.

[

17

Drog iväg tidig söndagsmorgon och landade på kvällen på ett litet hotel utanför Hamburg. Hade på måndagen leveranser vid Kamen/Hagen vid "natursköna" RUHR området. Försökte undvika Autobahn så långt som möjligt och kom nästan ända fram på gamla landsvägar. Kan varmt rekommendera dessa då man får en helt annan bild av Tyskland.

På tisdagen rullade jag in på mässområdet vid sjutiden på morgonen. Tur, för det tjockade på rejält senare. Hade gjort upp med några firmor och köpte och sålde det jag skulle innan det blev för mycket folk. Campingen var kul att gå runt i. Många yrvakna som stekte bratwurst. Festades säkert hårt på kvällen innan. Privatmarknaden tog jag sist och den kunde man kanske skippat helt.

Smet iväg tidigt och sträckkörde ända hem. Und Jahwol, alles hat gut geklappt.

Trevlig träff som totalt lär ha haft 20000 besökare och ca. 3000 bilar. 

Lite bilder http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9119

[