1 Senaste redigerad av 25hpman (2012-05-10 11:16:55)

En bay köpes, gärna late bay 76-79. Besiktigad o klar för vägen.

Lack o inredning kan vara där eller inte...det kvittar. Gärna tämligen rostfri. Skador på taket är ok.  ICQ/ab
Om rutorna är inslagna så är även detta ok.  ICQ/ag

Du som funderar på att efter sommaren får det vara bra, sälj bussen till mej...den kommer att få ett helt nytt liv.  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

Hmm... Orkar man inte rostlaga???

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

3

Jag tror Hr 25HP är som jag, inte rädd för arbete men har av åldersskäl svårt med arbete långt ned eller under fordonet ICQ/af

Sten vW

4

Först tänkte jag rostlaga och "do the works" men jag har nog insett att det är toppen på isberget den "lilla" rost jag ser...så jag önskar att köpa en körklar buss, som jag monterar inredning, rutor o tak på.
Jag hade ett proffs här i förrgår som tyckte att jag skulle göra så istället för att försöka få liv i ett sjunkande skepp.

Sen, visst har kroppsform o ålder en negativ inverkan på valet av fritidssysselsättning...det kan jag inte komma ifrån.

5

Haha, min camper då? ICQ/ad

6

Kolla med P-I m, han köpte en "rostfri" av Ovaltyptvå här på forat ifjol, en taigagrön tror jag minsann det var, kan ha vart en kaross, men det gör väl knappast något?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7

Den har han slaktat, det råskinnet!

8

Ja den rostfria 76an har "räddat" flera andra bussar till ett bättre liv...

9

Bump !