närmar mig slutet med soppatanken iallafall
det som återstår är anslutningen till tanklocket och att svetsa det bakre fästet i ramtunneln.
vet inte riktigt hur jag ska göra med anslutningen till tanklocket bara...
uppsticket med hålbilen mitt på är till tankgivaren
och det här är de främre fästet. Med en gummiremsa under den kantade aluplåten skruvas den nedre flänsen i en 6 mm tjock plåt som är skruvad i dom gängade hylsorna som sticker upp från framvagnen
och de bakre fästet. Självhäftande gummiremsor mellan tanken och fästet. Fästet i sig ska jag svetsa med plattjärn i tunneln.
Sen klämmer profilen runt bakkant på tanken.
Funderar på att plasta ihop huven med skärmarna och framändan.
Skära ett snitt snett bakåt från rutramen i karossen, plasta fast lite vinkeljärn eller profiler i frontdelen och bygga ett gångjärn så jag kan använda framdelen som en flippfront.
Sen rensa bort plasten runt tanken så den blir kvar i chassiet när jag lyfter fronten och såfall sätta tanklocket rakt i baljan?
Några synpunkter eller ideer om det någon? 
tidigt under byggets gång fick jag skära ut den här sektionen för karossen låg nästan 30 mm förskjutet i sidled på plattan.
Så för att kunna lägga karossen rakt på fick jag snitta lite men de ska plastas tillbaka sen igen... som så mycke mer

så här ser de ut under tanken då
liten närbild på min bränslepump/filter anläggning. I hålen på sidorna sitter det stopskruvar med en plastplugg innanför så skruven inte förstör ytbehandlingen på filtret.
En linelock från summit och dalhems som jag förmodligen inte kommer ha någon nytta av mer än att jag tyckte det var en kul grej 

: