Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/f8b7907bbbbffc5c25d4d8c18991a696.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297

1

Från en bilskrot som höll på att rensa ur ett gammalt lager.

Om någon tycker det verkar kul att rota i så blir det ditt för 1500kr.  ICQ/ag  Nappar ingen på det så får ni buda..

Post's attachments

IMG_2648.JPG, 231.04 kb,  x
IMG_2648.JPG 231.04 kb, 33 downloads since 2012-04-03 

Citroën C5 2011

2

Sitter och kika vad du har för gottis i lådorna...Den nedre högra lådan i den ligger det en strutformad blinkers har du även hans kompis så det blir ett par?

mvh

3 spline gangsta!

3

Handtagen nere i vänstra lådan, har du nycklar till dom, eller nån utan dom? ICQ/ad

Typ1 -66  -  Typ1 -57 "stort hål i taket"

4

Lokens: Finns bara en
Flat4: Inga nycklar, men nyckel-nr står på låscylindern så det går alltid att ordna

OBS - säljer allt på ett bräde - har inte tid att packa/skicka enstaka pryttlar just nu. Får väl prova tradera om ingen handlar snart. ICQ/ab

Citroën C5 2011

5

25hpman skrev:

Jag skänkte bort 2 hela billass med delar i samma kategori som du försöker sälja.  Lycka till!

Det var väl dumt gjort, har du börjat skänka bort splitbuss-strålkastare och runda laddrelän? Allt är inte guld det fattar väl jag också men du behöver väl inte trasha min annons för det? Ska ha detta i åtanke när jag läser dina annonser  ICQ/af Glad Påsk Tomas!

Citroën C5 2011

6

25hpman skrev:

På det sättet vill man alltid bli bättre...man når aldrig toppen. Sorry för OT, jag tar bort det. Men eftersom ni quotar hela tiden så är det väl inte mycket lönt, eller?

Då gör ja samma...... ICQ/ab

West Coast Volks attitude is everything

7

typ1 framlyktorna kan vara intressanta får man komma förbi i nästa vecka och titta på dom?