Någon som beställt delar där?
Kvalitet på bubbladelar, samt för- och nackdelar?
Typ 1 -67 Linkpinscraper
Typ 1 -51 Långtidsprojekt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Skruvat.se
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som beställt delar där?
Kvalitet på bubbladelar, samt för- och nackdelar?
Vad har de för prylar till Typ1? Jag har inte hittat något.
Vad har de för prylar till Typ1? Jag har inte hittat något.
Sök på den bilen du söker delar till, sen klickar du tex motordelar så kommer det som passar till din valda bil längst upp i listan på bildelar. Hoppas du förstår 
Skruvat ska ha fått in 1500 delar till luftkylda vw i höstas, så nått borde där väl finnas 
Det kanske förklarar saken för jag kollade för ett år sedan. Någon hade fått upp Typ3 trummor när de sökte på en 1303 så de verkar inte ha full koll. 
Ja, det är lite rörigt där just nu
Det kanske förklarar saken för jag kollade för ett år sedan. Någon hade fått upp Typ3 trummor när de sökte på en 1303 så de verkar inte ha full koll.
Testade att beställa där och jag vill varna för långa väntetider.........
Snart 4 veckor har jag väntat och dom sa att jag skulle få mina saker efter 2 veckor
Så aldrig mer ska dom få beställning av mig i alla fall!!!!
Jag har hört både och , jag fick då mina grejor till 95an på 2 dagar 
Jag har hört både och , jag fick då mina grejor till 95an på 2 dagar
Glömmde säga att jag har fått stryka halva odern pga att slippa vänta ännu längre.
Har oxå hört både och, men te.x bromsslangar bak skulle dom få in i mitten av juli och då ska ju bilen var besiktigad förfan! 
Beställde en grej till bruksbilen för kanske 2 år sen, då var det OK leveranstid, men det är ju "biltema" kvalitet på grejjorna... Fast det är väl mekonomens prylar också... Originaldelar har fått en ny innebörd. Både biltema och mekonomen har ju originaldelar som är ren skit... Kriteriet verkar vara att om en 3-åring tycker delarna ser lika ut (finn 5 fel typ) så är det en originaldel...
Vet några som beställt därifrån till olika bilar, farsan brukar göra det och dom/han ha då varit nöjd över delarna, sen vet jag inte om det tog så länge heller med frakt.
Om någon ska beställa så kan ni skriva en rabattkod.
10% rabatt
kod: DSkruvat2012
WYPIWYG...
Om man köper ifrån skruvat får man vara beredd på att vad man får vad man betalar för, alltså inte direkt nån vidare kvalité. Har köpt en del grejer till min och sambons bruksbilar och i stort sett varenda del har gått sönder, blivit utsliten i förtid eller helt enkelt inte passat utan modifikation som t.ex en vattenpump till 945 som jag fick fräsa ur hålet för vattenröret för att det var alldeles för litet samma med vattenkanalerna mot toppen som inte linjerade ett skit. Har bytt ventilkåpspackning som är omöjlig att få tät, packbox till kamaxel som blivit utsliten på 500mil, en värmefläkt höll ett år bromsklossar som släpper ifrån sin järnplatta, bromsskivor som har blivit vinda + en massa andra grejer med samma resultat. De är numera utbytta mot mekonomens delar som funkar fint tycker iaf jag.
Nu har jag inte handlat jättemycket reservdelar, men jag tycker generellt att MECA haft "bättre" service (beställa hem, kolla upp) och bättre grejjor än mekonomen. Många gånger är originaldelar inte SÅ mycket dyrare. Mekonomen kan nog vara dyrare än originaldelar i många fall?
Som alltid, när arbetet kostar mer (eller är besvärligare) än delen kostar alt. konsekvensen av en trasig del i kostnad eller risk för stillestånd olycka är stor, ja, då är det värt att titta på ny originaldel eller beggad på skroten.
handlat lite till bruksbilarna där, det finns billigt sen finns ofta lite dyrare i org kvalitet.
Det billigare är väl i vanlig Biltema kvalitet.
Förra gången gick skitsnabbt med levernas, nu väntar jag förtvivlat på en spindelled i org.kvalitet för att kunna göra ombesiktning av bruks BMW:n.
Det som är bra att det är billig frakt 29:- enhetspris
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Skruvat.se
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.