Undrar om det är någon från Skellefte trakten här som vet lite om boende situationen i Skellefteå?
Ska eventuellt börja jobba där i Maj så man kan behöva ett billigt boende, kanske.
Nära till Classic iallafall 
Kolla med Danne/ 50Split , han bor ju där med sin kåta fru och renar !! 
Hur det är med boende situationen vet jag inte, men boendesituationen....
Ska du jobba på Classic, eller vad är tanken med att bo nära?
"Uppfinnarvägen" hos Skebo är nära classic, eller "Sjungandedalen" är också förhållandevis nära.
Vill du veta något mera fråga
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Jaja, har de senaste 12 åren mest skrivit på engelska så grammatiken är inte perfekt på svenskan
Ok, nja jag ska jobba för Sjöfartsverket.
Tänkte mest om någon visste hur hyror och sådant ser ut på små lägenheter eller om någon har en friggebod över
Sjöfartsverket.....med andra ord kanske på Lotsstationen?
Das Auto Skellefteå
Precis, men som sagt det är bara kanske än så länge men jag tänkte kolla lite så man inte står med nåt i brevlådan
Lotsstationen ligger i Skelleftehamn 1,5 mil öst om Skellefteå. I Skelleftehamn finns det ganska många hyreshusområden , hur många lediga lägenheter som finns låter jag vara osagt. Men det brukar inte vara problem att hitta boende.... Snabb koll på blocket så hitta jag den här: http://www.blocket.se/vasterbotten/Tvar … =2&w=1
Das Auto Skellefteå
Tackar för infon Linkan, bra att veta, ska kolla lite på blocket
Dock bör du ha drogproblem eller gilla knivskärningar om du ska bo i hamn... Dock lär du ju inte behöva bo på västra sidan stan, då det blir nära Classic men långt från jobbet... Lycka till. Tips, kolla ursviken
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bra bra, då kommer man att känna sig som hemma då
Skitbra att veta vilka områden är crap.
Ok, ska kolla lite på Ursviken
Nu tycker jag Danne är lite väl fördomsfull....det som han syftar på utspelade sig på 70-80 talet. Själv är jag född och bor fortfarande i samhället utan att ha behövt få en kniv i ryggen eller kanyl i armvecket.... Men Ursviken , Bergsbyn , Bureå eller varför inte Scthaan är oxå bra alternativ.
Das Auto Skellefteå
Skellefteå är nog min favoritstad där uppe i norr, hälsar mer än gärna på grabbarna på Hammarängens Bil under mina resor i tjänsten
Classic är också kanon att åka förbi såklart. Staden rekomenderas med andra ord. Måste säga att jag fick lite samma bild som 50split av 'hamn' då jag köpte bil där en gång... 
Linkan du måste uppdatera din profil med var du bor!!
Ang hamn var det väl lite skämtsamt, och, du får garanterat tag i en lägenhet där. Lycka till!
Tel 07noll357185ett
Tackar för feedbacken,
Jodå jag förstod att det var med glimten i ögat, man har ju varit runt lite i världen så Skelleftehamn är nog inte det värsta stället man sett
Ska kolla lite men nu har man ju lite kött på benen, ska kolla med farsan också, man har ju säkert släkt i Skellefteå också
Ingen fara Danne...vi är vana!
Men har nu iallafall uppdaterat profilen.... Lycka till Håkan med jobb och bostad , hoppas du kommer att trivas här uppe i norr.
Das Auto Skellefteå
Tackar,ingen fara, jag trivs uppe i norr, generna är från Gällivaretrakten så man smälter in