1 Senaste redigerad av PeCe (2011-03-05 17:11:07)

http://img836.imageshack.us/img836/9123/reflexhuskopes1.jpg

Köpes reflexhus till en Notchback. Det är de korta i plåt som jag behöver. Både höger och vänster. Titta i lådorna om det ligger någon och skräpar, så befriar jag er från dom i utbyte mot slantar. Inga rosthögar för det har jag två redan. ICQ/ad

/ P

peter (alfakrull) ppmm.se

VW 1500 1963 | Tyvärr såld!
Ghia 1968

2

Tror jag har en i .... mässing! kanske en protoyp?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Mässing? Det var ovanligt. Till salu?

/ P

Ghia 1968

4

Ska kolla hemma! ska ändå ut och rota ikväll efter ett tändningslås ICQ/ab Återkommer!

5

Jag får leta fram den, har varit med på BR flera år nu, så ev så har den blivit såld till slut ändå. Jag ska kolla.

6

Det uppskattas!

/ P

Ghia 1968

7 Senaste redigerad av PeCe (2011-03-04 11:10:57)

"....har varit med på BR flera år nu, så ev så har den blivit såld till slut ändå".

Inte har den då funnits när jag tittat på ditt bord på BR, då har jag köpt den direkt. ICQ/ab Kanske såld då....

Tack för att du tittar ändå.

/ P

Ghia 1968

8

Jojomän...den har varit med. Har kanske inte legat på parkett, då jag inte är någon typ 3 fan, men den har varit med.

9

Hittade två st som följde med i "bra att ha lådan" när ja köpte Notchen. Men, tyvärr är det nog bara den ena som du ev vill ha!

Skickar bilder på dom båda till din mail senare idag!

10

Strålande, skicka på du!

/ P

Ghia 1968

11

Skickat till din mail som du angav högre upp!...hoppas något är av intresse ICQ/ab

12

25hpman skrev:

Jag får leta fram den, har varit med på BR flera år nu, så ev så har den blivit såld till slut ändå. Jag ska kolla.

den har väl jag nu..  ?

ska kolla hur många nos hus jag har kvar..

13

Ja va bra, där är det. Dåligt minne när det gäller B-sidan av bubblan...  ICQ/ad

14

B sidan? Tsss.... ICQ/ab

Ghia 1968