Bidrar väl för ovanlighetens skull med en bild. Börjar inse att ganska få har sett någon bild på min 62a. Det händer inte mycket med den (därav ingen projekttråd), bilden är från tidigt 2007 och den ser likadan ut än idag. Det är en del svetsjobb på den och om jag får som jag vill blir det sänkt med SA och flippade spindlar, i originalstuk i någon smarrig kombifärg.
Ett bra objekt, en mindre bra ägare, men varför skulle jag sälja?
Buckelfri front, frambalken har klarat sig bra, märket på plats, hundbenen bara dåliga i nederkant, går nog att lappa ihop.
Cocpit:
Rosten grinar illa, men golv på en buss är ju ganska lätt att laga.

De mörka partierna är någon form av mörkblå (metallic?) och den är utrustad med Red tip-antenn och är overkligt komplett för att vara ett skogsvrak. Brukar säga att bara nycklar och ena torkararmen saknas, men det är säkert något mer.
Enligt thesamba är den tillverkad feb 62, men enligt pappren registrerad 3/9-62. Tvivlar på att de svenska pappren syftar på den nionde mars, även om det vore mer överensstämmande med uppgiften från thesamba. Senast godkända besiktning 14/6 71! Det är fyrtio år sen nu!
Avslutar med en annan kul bild:
Ungefär såhär mycket ska den väl ner?

.. du får väl börja med lite i taget renovering..så blir den som du vill innan du vet ordet av..