?
"Mina" står i Jädersbruk.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar säljes » Dubbelhytt ombyggd till husbil -72 *SÅLD*
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
?
"Mina" står i Jädersbruk.
Vad bra! 
Gå å lägg dej igen. 
"mina" står 6km hemifrån
Gå å lägg dej igen.
Svante ser till att jag aldrig kommer ur sängen senare än 0600 
Jag har också en sån typ här, idag blev det 04.30. Nej, nu skrämmer vi alla som funderar på att skaffa ungar... 
och vill man inte ha ungar kan det gå lika bra med hund...not.. provat båda.. barnen flyttade hemmifrån och fick egna. och hunden har sitt huvud i mitt knä..
men back 2 topic.
Fixar bilder imorgon när jag åker ut till gården! 

Annars är en Morris panel superintressant! Även plåt-Vespor och Lambrettor är intressanta som byten/dellikvider.
Kan annars fixa fram en släkting till Tempo Matador...nämligen en Gutbrod MotoStandard skåp. Inte fan ska du väl köra engelskt, när det finns tyskt?

Något sådant? I skapligt skick? Inget lik isåfall
Sådana har jag så det räcker, haha! Men helt klart intressant!
Annars tar jag gärna en Tatraplan i byte 
Ja, precis en sån. Den ser verkligen ut att behövas sänkas...
Jag får nog snacka med en polare, han sitter på kontakterna.
Lik o lik....det finns ett par till salu på Blocket. Där ser du vad man får för pengarna...du får kanske lägga emellan själv?
http://www.blocket.se/alvsborg/Moto_Sta … amp;last=1
Jag är inte beredd att lägga mellan några större summor isåfall. Enkelhytten jag renoverar kommer att kosta en hel del med lackering och reservdelar. Men någon lapp utöver 20, visst. 

Några halvdassiga bilder som visar spår från SJ 
Vad jag menade var att det kan nog vara lite si o så med skicket för 20.000:-
Med tanke på att du skrev att du inte ville ha nåt lik.
Det var ett j_vla hamsterbo av sladdar där. Man får ju vara magiker för att felsöka. Vad är lådan till höger på mittenbilden till?
Mjo jag förstår 
Elsystemet går ju att göra lite vackrare som sagt var. "Lådan" är en styrkanal som ska suga upp luft, som ska träffa den bakre kylaren som sitter bakom motorn. Den andra kylaren sitter under bilen framför motorn.

Ja, nu jagar någon annan snubbe den här Moto Standarden, så om du eller någon annan är intresserad av den så får du komma fram till om du är sugen eller ej. Annars säljs den troligtvis till en tysk, som tänker tjäna storkovan på den. Bilder kan fixas men det gör jag efter att man visat seriöst intresse.
Och jag är inte sugen på din camper längre, en annan -72:a är köpt idag.
Nu åker den ut på Blocket inom kort!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar säljes » Dubbelhytt ombyggd till husbil -72 *SÅLD*
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.