Någon som vet var man får tag i en mutterkorg M6(sitter i kylkåpa över cylindrarna i bakkant )Behöver bara en... 
late,
in love,
and a little drunk..
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Mutterkorg M6
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som vet var man får tag i en mutterkorg M6(sitter i kylkåpa över cylindrarna i bakkant )Behöver bara en... 
Är det den lilla plåtbiten som håller en 4kantig m6mutter på baksidan.? Som du menar...
Jepp!
jag har dåliga
..och lite bra nyheter till dej min vän
..
dom jag har e m5...

Men dom e nya och du får gärna några gratis!!
kan ju borra upp och gänga m6...
fick för mig att jag skulle ha i gömmorna.. gripmåttet mellan klorna e 9mm för en material tjocklek 2.6.. men det e ju plåt så man kan ju modda lite
vill du ha så får du gärna..jag kan ju skicka i ett kuvär....
let me know..
mvh Michael
Hjälper inte mycke men biltema har.
Men ända jag hittar är 90pack med blandat M5,M6,M8,M10.
100 Spänn kan vara i dyraste laget om man bara behöver 1st
Jag tänkte just skriva och svara mig själv på förfrågan eftersom jag fick se just sådana mutterkorgar på vårt serverställ på jobbet,så det har ordnat sig även denna gång....de är också M5,men gängar om den så är inte det ngt problem...skönt att det löste sig,har gått och ojat mig hela dan över att inte komma vidare med monteringen,men nu är den monterad och racet
går vidare...skall åka till min blästerkontakt och lämna in motorbalken +plåten som sitter i framkant(svänghjul) på blästring då det är dubbelplåtar och svårslipade..jag har inte lika hög standard som du och Handy,men det är ju kul om färgen sitter fast iallafall...
Tack för att du tog dig tid att kolla med mutterkorgarna,det var juste!Nu hoppas jag bara på att servern sitter fast med en mutter mindre... 
Bra att de löste sig.
Jag borde oxå ha några nävar sånna liggandes hemma.
Till vanliga datorrack. Men antar att dom är M5 aldrig mätt på dom dock.
Annars hade du kunnat fått av mig.
Härligt med alla er som är så villiga att hjälpa till,guld värt!! 
okey då bär jag ner dom till sortiment skåpen.. har gått och grunnat på det en del av dagen.. men ville inte lova något innan jag visste.. skönt att det löste sig..och skulle servern rasa.. så var den nog endå gammal och i behov av utbyte 
Och att vi hjälps åt e väl en mänsklig rättighet!
Tror inte att det finns någon lag som förbjuder det.. men har iofs inte kollat 
Tror vi har M6 korgmuttrar på jobbet i Linköping (LiU). Kan kolla imorgon, Ljungsbro är ju inte så långt bort...
(om det är Ljungsbro i Östergötland, och om du behöver flera framöver, vill säga...)
Tack Stefan,uppskattar det! 
Musikaffärer ska nog ha det annars.
Sådant här "smått" är det man skall spara ifrån "skrotmotorn" innan man kastar den.....
Jag brukar ta pinnbultar, runda stiften i blocket, lock till kam och från kylsystemet är ju ett par mutterstycken samt plåtflikarna till termostatspljällaxeln bra att ha när man saknar...?
Helt rätt,man kan aldrig spara för mycket på delar..även om man inte själv behöver dem,finns det alltid någon som gör det...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Mutterkorg M6
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.