1

http://i1126.photobucket.com/albums/l610/pompejus1/BilturmPia.jpg                                                                       Var bara tvungen att posta en bild när jag
och min hund Pia är ute på vintertur med bussen...Hon liksom jag försitter aldrig en chans när det är dags att ut och åka lite! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

2

ser mysigt ut! ICQ/ab

3

Är lite avis faktiskt. Men ju längre man varit ifrån bussen, desto starkare blir upplevelsen när man äntrar ratten igen. Jag lutar mig på det förtröstande resonemanget. ICQ/ab

Blir lite nyfiken på om nackstöden är bultade i lastväggen, eller om de sitter i stolarna. Hur tycker du lösningen funkar?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

4

Hmmm...Ljungsbro. Jag vet en skogsdunge i Ljungsbro som innehöll en splittbubbla...den står kanske kvar? (eller ligger, för den låg på sin vänstra sida.)

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Kan ta kort på det om du vill Kee....
Splitbubbla i Ljungsbro?Jag trodde jag kände till alla vrår...har du något minne var du såg den?Lovar att skicka bilder om
du kommer ihåg var det var!

late,
in love,
and a little drunk..

6

Jag är också nyfiken på nackstödsmonteringen så lägg gärna upp en bild eller två!

Tror jag ska låna svärföräldrarnas hund och ta med den på en åktur snart, ser mysigt ut  ICQ/ab

Buss -75  |  Westfalia Pickup -70  |  Enkelhytt -88

7

Helt rätt,låna ihop ett gäng så de får komma ut lite..Ska ta bilder till kvällen och lägga in,återkommer!

late,
in love,
and a little drunk..

8

pompejus skrev:

Kan ta kort på det om du vill Kee....

Det behövs inte, jag ville bara veta vad du tycker om lösningen och om nackstödet sitter i väggen eller i stolen.

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

9

Bilderna verkar ha hamnat i presentationstråden ist.

10

Oj,blev lite lustigt här,postade av misstag bilderna till presentationstråden...hur flyttar jag?

late,
in love,
and a little drunk..

11

klicka på redigera och kopiera all text och gåut och in igen och radera

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

12

http://i1126.photobucket.com/albums/l610/pompejus1/Nackstd1.jpghttp://i1126.photobucket.com/albums/l610/pompejus1/Nackstd.jpg
Så här ser det ut!Jag kan dock inte ta ära av att gjort denna modifiering,utan så här såg det ut när jag köpte bussen i höstas.Hoppas det kan ge ideer för egna lösningar,tycker dock själv att det känns ganska bra att ha dessa om man blir påkörd bakifrån...

late,
in love,
and a little drunk..

13

25hpman skrev:

Hmmm...Ljungsbro. Jag vet en skogsdunge i Ljungsbro som innehöll en splittbubbla...den står kanske kvar? (eller ligger, för den låg på sin vänstra sida.)

Hur gick det,kom du på var den stod(eller låg)?

late,
in love,
and a little drunk..

14

Bumpar ordentligt, finns det flera vrak runt trakterna?

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

15

Ja bakom en lada några km därifrån står en 65 två 66or en 68 o en baybuss. riktiga vrak och ägaren är en sur bonnjävel... akta dej.

16

vem är det som har en buss o en folka som står i trädgården/grusuppfarten vid venus?

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

17

Det är lilla jag det... ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..

18

kunde nästan lista ut det ICQ/ad du kommer se mig en bubbla 73a sedan i höst när kortet är klart!

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

19

Är jag hemma så titta in vet ja.. ICQ/ab

late,
in love,
and a little drunk..