Idag kom första ägaren (och den enda brukaren) till min 54:a in till mig på jobbet. Han hade med sig ett foto av bilen då den var c.a ett år gammal.
Han berättade lite om den. Bl.a att han fått vänta ett år på bilen efter att den blivit beställd och att han fått en 10000-milaklocka och en plakett. Klockan hade han tappat i skogen för många år sen men plaketten fanns kvar nånstans, trodde han. Kvittona och serviceboken finns kvar men de gamla regpapprena har kommit bort. Bilen har stått sedan 1963 då han köpte en 58:a bubbla istället. För c.a 15 år sedan var det några som tjatade till sig bubblan. De skulle ge bort den i 30-årspresent, och så blev det och sedan dess har den stått på hans tomt istället. Nu för nån vecka sedan köpte jag den och fick höra att det bara var en tidigare ägare. Jag fick sedan veta vem det var och fick veta att han fortfarande levde, så jag ringde honom. Och på den vägen är det.
Ducati Monster 1200S
Fasen, sånt här går man igång på. 
Riktigt kul att du fått historia på bilen och bilder från förr. NICE!
Medlem i Halmstad Luftkühlers
tycker du fått till ett riktig dåligt kort jerry..den ser jävla hård ut i verkligheten.... patina deluxe!
Nice...
Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61, Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)