1

Behöver lite delar till min 60:a ragtop.

-Kulbult framvagn original eller sänkt spelar ingen roll, bara den inte är kortad, gärna komplett med spindlar & bromsar men inget krav.
-Fräsch högerdörr, behöver endast stommen egentligen.

Hör av er om vad ni har. Får gärna finnas i trakterna kring Dalsland/Värmland/Bohuslän med omnejd.

Mvh Hans-Magnus  [email protected]  070-2633881

2

Tjenare H-M!

Så du har hittat hit=)

Om du inte hittar nån framvagn så har jag min orginal från -59:n kvar som du kan få låna. Men det är bara själva stommen jag har då.

// Joel

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

3

Hade du tänkt byta ramhuvud för att få dit en kulbultare, eller hur tänkte du där?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

25hpman skrev:

Hade du tänkt byta ramhuvud för att få dit en kulbultare, eller hur tänkte du där?

Ramhuvudet är redan bytt av någon tidigare ägare, till just kulbultsframvagn.

5

Redwee220 skrev:

Tjenare H-M!

Så du har hittat hit=)

Om du inte hittar nån framvagn så har jag min orginal från -59:n kvar som du kan få låna. Men det är bara själva stommen jag har då.

// Joel

Hehe, jepp. Är ju ett riktigt trevligt forum. Tyvärr passar inte din gamla framvagn på min eftersom ramhuvudet är bytt men ser du någon nyare så är det bara att slå en signal.
Börjar hända lite med projektet nu, hoppas kunna bli klar tills sommaren men vi får se.

6

Jag har fått en komplett kulbultsframvagn från en 69:a över. Finns i Ullared.

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

7

HanGal skrev:
Redwee220 skrev:

Tjenare H-M!

Så du har hittat hit=)

// Joel

Hehe, jepp. Är ju ett riktigt trevligt forum. Tyvärr passar inte din gamla framvagn på min eftersom ramhuvudet är bytt men ser du någon nyare så är det bara att slå en signal.
Börjar hända lite med projektet nu, hoppas kunna bli klar tills sommaren men vi får se.

Uppmärksammade inte det. Men de låter ju kul de, hoppas få se den till sommarn då!

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

8

Mats W skrev:

Jag har fått en komplett kulbultsframvagn från en 69:a över. Finns i Ullared.

Hade ju passat bra men tyvärr lite för långt bort....

9

? Default/hmm Hit kommer ju dagligen shoppingbussar från hela Sverige. Jag tycker jag bor rätt centralt ICQ/ad !

Skämt åsido - jag fattar galoppen...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>