1

Har ett sådant med nyckel o hus i bra skick. Tänkte sälja det, men hittade inget på the Samba eller tyska eller amerikanska eBay. Är de så jäkla ovanliga?
Vad kan man ta?

Blinkersspak med hus o kabelstam finns också.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

Finns lite här.
http://www.laga.se/resultat.aspx?delkod … ilkod=4991

[

3

Beroende på om du är ute efter att tjäna pengar eller om du vill nära hobbyn så finns det olika tillvägagångssätt. Personligen skulle jag inte sälja det förrän jag stötte på en kamrat inom hobbyn som behövde det. Jag menar även en trångbodd storstadsbo som jag har plats att undvara för ett tändningslås. Låt det ligga tills en bättre behövande korsar din väg!

Jag behöver en felfri spak till örly bej. Returfunktionen hos min lirar bara åt ena hållet, åt det andra måste man hålla i spaken. Är din "hel" så är jag intresserad!

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

4

Du vet hur jag funkar, Kee...köp o sälj. Jag har ingen bay och skulle jag nånsin skaffa en så hade det blivit en 73-75 med 1600. Plats finns det väl, men jag köper sånt som jag inte behöver för att jag ska sälja det igen o inte för att jag vill fylla skåpen hemma med prylar.

Har svårt att tro att det finns så många -68:or skrotade på Laga.se...fan då skulle man ju kunna tro att det bara importerats -68:or ju.

Kee, menar du att den blir kvar i läge? Jag kan kolla detta.

5

25hp gick inte din årsmodellsgräns vid -67? Eller har du blivit yngre ICQ/ad

6

Lite O.T. men min blinkerspak vill inte stanna i högerläget, nån som har nåt tips?

Ät gul snö, det kan vara öl.

7

Erik skrev:

Jo, egentligen. men det blev lite extra delar idag. Var o tittade på ett dödsbo med vw-delar. Grejorna såldes efter skrotvärdet, dvs 14 öre kilot.

8

25hpman skrev:
Erik skrev:

Jo, egentligen. men det blev lite extra delar idag. Var o tittade på ett dödsbo med vw-delar. Grejorna såldes efter skrotvärdet, dvs 14 öre kilot.

Fanns det några early bay backlysen ? Jag skulle behöva 2st såna till dubbelhytten, sorry för offtopic.

9

Har nog ett sånt i nån låda här hemma, jag ska kolla.

10

Kanon 25hp ! Vi löser resten via mail ICQ/ab

11

Jag är intreserad av tändningslåset till min buss. Vi kan snacka vidare om det i morgon.

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

12

25hpman skrev:

Du vet hur jag funkar, Kee...köp o sälj. Jag har ingen bay och skulle jag nånsin skaffa en så hade det blivit en 73-75 med 1600. Plats finns det väl, men jag köper sånt som jag inte behöver för att jag ska sälja det igen o inte för att jag vill fylla skåpen hemma med prylar.

Har svårt att tro att det finns så många -68:or skrotade på Laga.se...fan då skulle man ju kunna tro att det bara importerats -68:or ju.

Kee, menar du att den blir kvar i läge? Jag kan kolla detta.

Jag vet inte hur du funkar, men jag tror jag börjar få en bild av hur det ligger till. Och inget fel med att sälja delar, frågan jag ville väcka var; behöver du sälja det idag för maximalt belopp, eller kan det ligga på hyllan till ngn du känner och tycker om behöver delen så att det kan gagna dig i form av vänskapliga gester och gentjänster i det långa loppet? Men ditt svar fyllde i just de frågetecknen.

Har tyvärr inget värde att ge, jag säljer oftast för billigt för att bli av med prylarna, även det har en nackdel; en del tror att det är ngt fel och hör inte av sig alls! Försökte sälja en besiktad fastback för åtta papp för några år sedan, var i princip omöjligt att bli av med skiten! Tänk om man likt en envis surgubbe bara kunde parkera den i ladan, vad nöjd jag skulle varit med det beslutet idag!

Och angående spaken, det är precis tvärt om, den fastnar inte i läge, jag får hålla i spaken åt ena hållet (minns nu inte åt vilket håll, det var ju flera månader sedan jag körde senast)

Grinder and paint, makes me the welder I ain't