Mycket fin ! Lycka till på besiktningen !

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Transporter Kombi -72 (AKA äggbussen)
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket fin ! Lycka till på besiktningen !

De är lite mas att få dom rätt. Ja har inte hittat exakta mått hur högt dom skall sitta men mina verkar inte vara samma som du beställt men snarlika 
Det blev från VW Heritage i stället.
Inga exakta mått i den beskrivningen heller.
Tror dock vi löser det genom att kolla på övriga bussar i vår omgivning med liknande soffor.
Tack för kommentarer!
Far är nöjd!
Fin den blir! ang gångjärnen så hittade jag på en beskrivning med väldigt exakta mått till jk gångjärnen. ska kika i dator när jag är hemma. men det kanske inte framgår allt i den beskrivningen heller.
Ska snart beställa gångjärn själv så säg till om ni är nöjd med heritage järnen 
Ps. våren ser ju nästan långt gången ut neröver, isen är snart borta här så kommer snart ner igen 
Tjenare! Tack för senast! Satt o glutta igenom dina trådar lite här på jobbet, shit va fint du o din farsa fick till bussen!
Din blåa ser ju inte heller jätte tråkig ut om man säger så
Ha de gött
Snygg buss! Ang gånghjärnen så köpte jag på JK och blev missnöjd
ingen beskrivning med men hittade på nätet tillslut, problemet är att sitthöjden blir väldigt hög om man vill att man ska ligga plant 
Men Helvete så fin
Projektet går vidare hos den nya ägaren "Gandalf". Min far. Målet är att få den klar till MVWEs vårträff.
Bussen är inbokad på lack i slutet på oktober.
Plåtmästaren Lars. T fick hjälpa till med några bucklor. Ny leksak inskaffad.Tack för hjälpen!
En pinnspot va? redigt bra grejj det där bara svetsa fast spiken o dra i den lite så är bucklan borta! 
Tjenare! Tack för senast! Satt o glutta igenom dina trådar lite här på jobbet, shit va fint du o din farsa fick till bussen!
Din blåa ser ju inte heller jätte tråkig ut om man säger såHa de gött
Tack själv! Kul att tjata VW! Jag och födelsebarnet gick och la oss kl 4 efter vi kört lite golf...
Länge sedan jag kollade denna tråd!
Jo visst! Vi är nöjda med våra bussar. Blev en semestertripp till Tiveden i somras.
Snygg buss! Ang gånghjärnen så köpte jag på JK och blev missnöjd
ingen beskrivning med men hittade på nätet tillslut, problemet är att sitthöjden blir väldigt hög om man vill att man ska ligga plant
Vi fick med beskrivning men inte fått dit soffa än...
Efter ett besök hos Christoffer i det fina VW garaget i Staffanstorp så blev det originalsoffor i stället.
Tack för en trevlig kväll och bra affär!
Bara inställda på bilden. Ska målas ben och snyggas till med infästning mm.
Rock and Roll soffan såld till en trevlig Göttlebårjare!
Där e dom ju! Ser mycket fint ut passar perfekt i bilen! Kul dom kommer till användning!
Ganska lustigt, var på veteranmarknad i helgen och där var ett mellansäte till salu tänkte på dig och nu kommer det upp en bild
Tack själv det var trevligt! Glöm inte och ring nästa gång du är nere!!
Ps ska till Motala i sommar så man vet aldrig...

Och bussen är fin den med!!
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Transporter Kombi -72 (AKA äggbussen)
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.