Hej! Har blivit lite nostalgisk på senare år så skickar ut en
blänkare om nån har eller vet någon bubbla/bagge som är till
salu! Gärna lite iordning gjord men inget krav, dock inga lik,
intresserad av det mesta äv 60 tal karmann giha!
Så tveka inte om ni funderar eller vet nån som velar!
Tacksam för alla svar!!!!! 
Har en -58ans bubbla,har ej bestämt mig helt,men får jag rätt peng så kanske.
Besad för ca 2 månader sedan.Allt i bromsväg bytt.Nyrenoverad motor med allt nytt,pulverlackade kåpor.Helt nya svarta empi5or med nya däck. Följer en hel del grejer med. Musöron pilar svanhalsar,b.la.
Blev bjuden 43k på bug run i helgen,men tappa bort killen innan jag fick hans nr.
mvh
Martin
Hej! Maila lite bilder! Mvh Stefan
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fa17198c1b1edf3ee9cc3224f67ba18d.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
6 2012-07-27 23:09:23 Senaste redigerad av benkebus (2012-07-27 23:10:44)
Hej!
Har en 64:a, finns i Uppsala.
Jag ska sälja min soltakare.
Den ligger på annonser.
Hej
Har en 59 som ev är till salu. Jämtlandsbil som är ganska unik. 99% rostfri. Nått lite rost på bakskärmar. Mycket udda tillbehör, fin radio med kromlist, en jätte ovanlig hylla till vänster under ratten. Så bra sköt att tom färgkodslappen sitter kvar. Superficiell hel inredning i vinrött/beige. Bilen orginalfärg Kalaharibeige. Nu till det enda tråkiga, bilen lackades volvoblå på 70 talet, men förmodligen så tunt att det tom kanske går tinnertvätta. Renoverade bromsar, framvagn m,m Pilar kvar. Motor vid sidan av. Intresserad?
Har du bild på radion å hyllan? Låter som roliga grejjer
Hej
Har en 59 som ev är till salu. Jämtlandsbil som är ganska unik. 99% rostfri. Nått lite rost på bakskärmar. Mycket udda tillbehör, fin radio med kromlist, en jätte ovanlig hylla till vänster under ratten. Så bra sköt att tom färgkodslappen sitter kvar. Superficiell hel inredning i vinrött/beige. Bilen orginalfärg Kalaharibeige. Nu till det enda tråkiga, bilen lackades volvoblå på 70 talet, men förmodligen så tunt att det tom kanske går tinnertvätta. Renoverade bromsar, framvagn m,m Pilar kvar. Motor vid sidan av. Intresserad?
Pris?
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Pris:25000:- Bilder finns på http://www.ausbrechervwmange.blogspot.se/
Med vänlig hälsning, Markus
Pris:25000:- Bilder finns på http://www.ausbrechervwmange.blogspot.se/
Med vänlig hälsning, Markus