På MB va det en kille som sa att hans bror från Östersund köpte den...se fick jag aldrig veta ifall dom ska göra iordning den
Chansar på att ni finns här oxå
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vem köpte barndoorn i Sollefteå?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
På MB va det en kille som sa att hans bror från Östersund köpte den...se fick jag aldrig veta ifall dom ska göra iordning den
Chansar på att ni finns här oxå
Den grönne? inte en BD
Den gröna var INTE en BD utan typ en sopslut 56a, köparen heter Anders.
Japp, jag har ju ingen större koll på bussarna som ni ser 
Trodde dock den va äldre än 56...
Vet ni ifall den kommer göras iordning?
Visst va den slut men man har sett värre bilar som nu rullar 
jag postade väl nån bild på mb av den.Blir nog inget av den då den är väldigt dålig. Min kusin anders som har den. Den är iallafall i gott sällskap
finns väl ca 10 bussar där på gårn
kan man åka förbi och ta sig en titt där tro?
är väldigt ofta i hammerdal nämligen 
står i östersund. varför väldigt ofta i h-dal? om man får fråga
visst såldes den ljusgrå som står till höger om den gröna? var lite sugen på den.
ops menade hammarstrand, hammerdal väldigt sällan... 
ofta i hammarn? får man fråga varför? inte för att det är långt i från Sollefteå
Jag är ofta i Bispgården å jobbar på Z samt några industrier till......
Det finns ju några VW tokar i skogarna runt Bispgården oxå, ja, även några i Sollefteå.......
vet inte om den grå såldes eller ej. Han hade alla tre tillsalu i "klump" Den till vänster har ju trevliga gamla loggor
Med jobbet 
Känner inte till några vwtokar här, "roligaste" jag sett är en oval i härnösand förra hösten i centrum 
just ja, har sett en gammal bubbla på stora parkeringen ovanför statoil vid gärdet i sundsvall
du kanske vet vem det är?
Är från sollefteå jag med men jämte sen många år tillbaka. vw tokar finns det ett flertal i solle, sen är dom ju inte direkt aktiva men dom finns 
Du har ju Percy som är en gedigen VW tok med två bröder i hobbyn...Han är en nyinflyttad Hudik bo.... har väl bott i Sollefteå i ca 1-1½ år nu....
han längst till höger är Percy....
Steffo, Anders och Per
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vem köpte barndoorn i Sollefteå?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.