1

Kan även sälja motor/vxl-låda/bil var för sig.  ICQ/ab  http://www.blocket.se/stockholm/VW_bubb … 932383.htm

http://212.112.179.20/images_full/49/4968760818.jpg

Citroën C5 2011

2

Såg den på samban, äre inga utlänningar som känner suget heller?

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

3

50 split skrev:

Såg den på samban, äre inga utlänningar som känner suget heller?

Det är mycket snack men för få insättningar på mitt bankkonto om man säger så  ICQ/ab

Känns synd nu när bilen står ute och jag pysslar med andra projekt. Om ingen handlar behåller jag den men den skulle nog få ett bättre hem hos någon annan just nu.. sälj-funderingarna brukar dock ändras så fort man kör en sväng  ICQ/ag

Citroën C5 2011

4

Vem har byggt lådan och vad vill du ha för den ?

West Coast Volks
Attitude is everything !

5

Sondis skrev:

Vem har byggt lådan och vad vill du ha för den ?

PM:a bud på grejerna, det är Landeluis som byggt. Kostade mig 15500..  Körde sönder tre original-lådor på ungefär lika många mil (tre..) innan  Default/hmm

Har inte gått mer än något hundratal mil och ingen körning på strippen (än  ICQ/af )

Citroën C5 2011

6

Är även jag intresserad av lådan.
Om lådan åker ur kan man få köpa cup staget me då?

7

Ok, vill inte trasha tråden... Men om ni är intresserad av lådan... Varför inte köpa av Landelius på en gång?
Denna låda lär ju inte vara just nå billigare än en "ny" från Hans.... Just a thought. ICQ/ag

Ps. Mycket bil för pengarna det där Carl-Erik....

8 Senaste redigerad av Carl-Erik (2012-05-05 17:08:00)

Har fått några förfrågningar om separata delar, men i så fall måste ju allt säljas. Prisliste-förslag:

Motor 40000
Vxl-låda 10000
Bil 25000

Vill man betala mindre för bilen kan jag plocka av hjul, bromsar, pop-out's, motorlucka, porsche-mätarna, buren etc..

Edit: Jag har ju inget intresse av att stå med en 'tom' bil och sälja enbart drivlinan, då är det roligare att ha kvar den komplett. Men det är mest platsen som är bristande, så själva bilen är väl mest intressant att få sålt. Får väl bygga en potent dubbelhytt annars  ICQ/ag

Citroën C5 2011

9

Om den går iväg i delar så är jag intresserad av cupstaget.