1 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2012-05-08 20:57:04)

Tycker inte riktigt att jag behöver ha den här ståendes på gårn och tänker därför sälja...

Ganska frisk utom det uppenbara i skärmarna och kräver en del svets. Förgasarmotor typ 4, nästan ingen inredning, tanken urhuggen genom plåten inifrån (!) men ligger löst bredvid. Lyktor och stötfångare finns. Avställd sen tidigt ´90tal. Rullar dock ganska lätt..

Pris diskuteras men kring 3000 . Byten kan ev. tas bara de är mindre än bussen..
Fler bilder finns i min tråd http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 2&p=14 och ännu fler bilder kan mailas till intresserade.

mvh Marcus

Post's attachments

2012-02-26 013.jpg, 157.94 kb, 1024 x 768
2012-02-26 013.jpg 157.94 kb, 209 downloads since 2012-04-14 

You´ll never know...

2

Ingen som ens vill ha den som utfyllnad i nån slänt... ?

Skambud emottages annars så blir det nog tyvärr slakt och skroten.

You´ll never know...

3

Ta ett nytt kort där du vaxat bort mossan, då lär denna åka lätt för 3K, det är ju trots allt en typ komplett buss för tre tusen, TRE TUSEN, för billigt för att vara sant.....

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

om jag inte bott på slätten i skåne hade jag kommit förbi. Motorn är säkert så mkt bättre än den jag har i bitari garaget.
//O

5

om jag inte bott på slätten i skåne hade jag kommit förbi. Motorn är säkert så mkt bättre än den jag har i bitari garaget.
//O

6

Såld ! ICQ/ab

You´ll never know...

7

STENA metallåtervinning?  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream