Inser att jag inte hinner alla projekt och får därför tyvärr sälja av med ett av dem. En möjlighet att skaffa sig en extremt välbyggd och unik bil.

Bilen är väldigt välbyggd och i mycket bra skick.
Registrerad som -71a. Dispenser: Ombyggt fordon, Motor utbytt, Skyddsbur, Tak sänkt, Flippfront, Motoreffekt ändrad, Taklucka, max däckdimension 275.
Flippfront i plast fäst i gångjärn med stötdämpare för mjuk öppning samt stängning av huven. Snyggt taksänkt. Stora soltaket. Ovalruta bak. Breda glasfiberskärmar bak. Motorlucka i plast. Mittplåt bak enkelt demonterbar med bult. Makrolomrutor utom fram. Skivbromsar fram, Cylinderformad bränsletank i alu. Sänkt fram och bak. Motor samt låda i solida fästen. Ramben bak förstärkta för att undvika weelhoops. Coilovers bak. Centertlinefälgar (kopior)
Motor:
org 69vev, 8-stift. balanserat med remskiva, svänghjul och tryckplatta. orginal stakar polerade och invägda. Mhale 94mm cyl och kolvar. teflonbultskolvlåsningar. CB 044 magnumtoppar. 42in 37ut. weber idf 44. melling oljepump, 30mm drev och pumplock med uttag. Engle w110kam, chromoly stötstänger, cb 1:25 vippor. Externt oljefilter...
Stummonterad motor och låda.
Bilen behöver ett par dagars arbete för att rulla igen. Bla elen. Nytt elsystem med schema finns och följer. Dock ganska enkla grejer. Allt finns.
Har mycket extraprylar som kan följa vid rätt pris och smidig affär!
Om ett par dagar åker den ut på blocket då jag firrat lite bra bilder!
Jag vill ha 32 000kr för bilen!
Bilen står i Åtvidaberg. Jag har lyft om ni vill kunna hissa upp bilen och kika under.
Telefon: 073 673 06 79