ja men nån sa att det finns hos csp, jag hittar inte!!
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Tillbehör » Hjälp med liten krok fråga
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
ja men nån sa att det finns hos csp, jag hittar inte!!
Läs inlägg 17 noga...
jag kan inte hitta, är det csp i sverige eller tyskland? kan du länka till mig
är det förstyvnings plåten jag ska ha? 111707121 49kr
Kofångarjärn, har det väl handlat om innan?
ja men är dom inte orginal med 2 blad? nu pratar vi ju om att man måste ha tre blad för att man ha krok.
eller är det jag som är dum?
Som jag skrev i inlägg 17, "det är de enda de har..." = 3 blad i järnet
ok för det stod inte om det var två eller tre. då ska jag beställa där. tack så mycket för hjälpen.
Nu har jag läst hela tråden igen, jag måste låta dum i huvudet men jag får ta den risken.
jag ska ha järnen som hör till usa stötfångare eller?
Nej. Normala stötfångarjärn. De som de har på CSP har 3 plattjärn i samma. Säg att du ska ha stötfångarjärn bak, så är det vad du får. Nu tänker jag inte förklara detta mer...
Stopp nu 25 hp, US stötfångarjärn å järnen till släpvagnsdrag är väl det samma!!! 3blad.
Visste inte att det krävdes 3-blads-järn till us-kofångare. De har ju ett speciellt stödjärn som stabiliserar det, och som den seriöse monterar ifall han väljer dessa.
Visste inte att det krävdes 3-blads-järn till us-kofångare. De har ju ett speciellt stödjärn som stabiliserar det, och som den seriöse monterar ifall han väljer dessa.
Tror som du 25an att det bara satt 2 bladiga iom stödjärnet...
Det enda jag vet är att "kalleräcket" inte passar ihop med US stötisar. Frågan är ju varför, och då trode jag det handlade om dessa trebladiga, men det kanske är att röret är ivägen (givetvis pratar jag om äkta us stötisar, till och med gällde detta ett kalleräcke i USA)
Det enda jag vet är att "kalleräcket" inte passar ihop med US stötisar. Frågan är ju varför, och då trode jag det handlade om dessa trebladiga, men det kanske är att röret är ivägen (givetvis pratar jag om äkta us stötisar, till och med gällde detta ett kalleräcke i USA)
Danne har rätt, var over däär för ett par år sen, polaren som var med sålde två Kalle räcken om jag minns rätt, å dem kom tillbaks och klaga att dem inte passade, fick förklara varför.
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Tillbehör » Hjälp med liten krok fråga
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.